Tuesday, October 04, 2011

危言聳聽~

越嚟越多跡象顯示,2012真係會有料到!

所謂嘅有料到,除咗我哋原有嘅經濟體系會大改變 (事實上呢樣嘢已發生緊),會有大災難,甚至係超級大災難,就係外星人會終於蒲頭,震撼性大公開咁同我哋見面!

如果真係咁,您估吓我哋會有乜反應呢?我估一定好激,然後引起大恐慌!分分鐘個個都唔再返工。香港人即刻去搶買呢樣搶買嗰樣。

不過,我相信嗰日唔會係世界末日,只係如瑪雅人所講,係另一個五千幾年嘅週期嘅開始。所以,就算會有幾激嘅嘢發生都好,最緊唔好亂,自亂陣腳,自己末日自己。

下年年尾有齣由墨西哥政府批準將保密咗80年嘅瑪雅機密公開而拍成嘅紀錄電影上畫。大家不妨睇下。幾有趣幾吸引。

http://www.reconnectiontaiwan.tw/viewthread.php?tid=4185

6 comments:

新鮮人 said...

講咁多無用,
出年咪知堅定流囉。

Ebenezer said...

亂世必有妖言,此事古已有之,小心!小心!

The Inner Space said...

巔巔兄:看看今天的世界,真的應驗了瑪雅人2012的說法!





Space

梁巔巔 said...

新鮮兄: 好快就到!

Ebenezer 兄: 末世妖言, 中咗好多!

Space 兄: 所以今次真係有料到!

舞了 said...

咪咁癲啦

梁巔巔 said...

唓~