Thursday, September 29, 2011

香恨


啲古龍水、香水同鬚後水好怪!

怪喺邊呢,妖,好香好受歡迎嗰啲分分鐘會唔再出!都唔知點解?!點解呀!!!!

好似我好鍾意嘅 Paco Rabanne 嘅 Paco (unisex),嗰種清新辛辣,之後佢其他嘅出品完全唔係嗰皮;又好似我至愛中至愛~ Beverly Hills Red 鬚後水 (見圖),嘩,嗰種「舒服香」香到呢!唔係講笑,媲美麝香龍涎香!嗰種另類空間層次嘅挑逗,噢!明明唔靚仔都變靚仔,本身靚仔呢,就更加靚上靚,自然地將引死人嘅佢馴服!

古龍水、香水同鬚後水,最有價值最珍貴嘅係,每一個人都透過「他她」有著獨一無二一生一次嘅記憶、感覺。。。。我以前都寫過~

話說回頭,嗰啲牌子真係好殘忍!

斷我回憶之味。

11 comments:

Ebenezer said...

唔再出?咁你以後再唔再靚仔?

梁巔巔 said...

好彩仲有其他仲有出!

imak said...

100% agreed!
Dont understand why really! The ones I love are discontinued already! 激死!

梁巔巔 said...

好明白妳心情.... :(

新鮮人 said...

快啲去睇吓有無其他地方有貨尾啦,
買哂佢返黎間唔中用吓咪得囉!
(全球大搜索)

梁巔巔 said...

就係試過都冇.

絕望咯!

新鮮人 said...

全球大搜查但無?
ebay都無咁大劑?

梁巔巔 said...

咁 ebay 嗰 oD又未試過. 但我潔癖咖嘛, ebay 嗰啲, 都唔係第一手.

新鮮人 said...

你同它緣份盡了~
有時那份激情讓它永遠留在心裏,
可以歷久常新,
永不忘懷!

梁巔巔 said...

我哋不如組織一個溝女團

新鮮人 said...

我可以做生蟲軍師,
但實際行動就唔得了,
會死人的!