Wednesday, September 28, 2011

畀我畀我唔試一次~

~~~~~~ 畀我畀我試一次!今晚呢個考驗盡顯本領,看看可不可以~~~ 機不可失,再冇兩次。錯過了這晚以後沒法知~~~~」

歌仔有得唱。但人生唔係隻隻歌仔都咁樣唱。(畀番個「好嘢」讚吓特衰政府先!難得呀!個「生命冇 Take 2」廣告幾好,特別係句 slogan。)

成日話要死過驚過先至會真係識害怕。

咁,有啲友仔會挑釁咁話:「X,咁屎你唔食點知屎難食呀?!你食過屎呀?!」嗱,細佬,如果您係咁嘅層次,咁您,去食屎試吓囉。又或者,你去食白粉啦!您未食過又點知白紛害人?!(咁當然,若然您真係已經喫緊白粉又或者諗住去食白粉,咁,仲衰過諗住食屎或者真係兩者都食緊!奇怪。)

想講嘅係,有啲友仔成日話自己天不怕地不怕,未驚過!X,「做咯!」「去咯!」「試咯!」「咩咗先算咯!」「咩都驚!」好威!

喺台灣,我有個師兄「炒」車「炒」到凌空打幾個筋斗再倒掛咗喺棵大樹上面,全身多處地方要鑲鋼釘。自此,佢只揸50仔,仲從不再開快車,而且,儘管只係開快一丁點兒都唔會。

所以,其實,佢哋唔驚,咩都夠膽死,係因為,好簡單,佢哋未死過~

細佬,老友,唔好咩都走去試。有啲嘢,唔試得。

要顯型揚威,好多地方可以嘅!

6 comments:

Hana said...

你果扎樹葉成日都遮住頭果三几行字,好難睇到寫咩,有冇辦法搞搞佢呀?

Ebenezer said...

果扎樹葉係叫做....留海,型野嚟架,哈哈^^

新鮮人 said...

要死咪由佢哋死囉,
留返啖你氣暖肚好過!

邊度有樹葉遮住頭三行字,
點解我唔見嘅?

梁巔巔 said...

Hana: ...... 冇吖?! 邊度? ..... 妳係講 heading 嗰度?

Ebenezer 兄: 呢個比喻正!

新鮮兄: 造福大眾! 造福大眾!

Hana said...

》~~~~~~ 畀我畀我試一次!今晚呢個考驗盡顯本領,看看可不可以~~~ 機不可失,再冇兩次。錯過了這晚以後沒法知~~~~」

3q3q!終於睇到呢幾行字了

梁巔巔 said...

係嘞, 拉上拉下就睇到咖嘞. 唔該. Hana 真好! :)