Monday, September 19, 2011

晚記之今宵時光隧道

如果各位有睇開呢度,又記得嘅話,我咪好鍾意喺晚上嘅黃金時間睇番以前,好耐以前嘅電影同電視劇嘅,哈,今晚我又發作喇!

而家睇緊1976年嘅「陸小鳳~ 金鵬之謎」。

好 Feel 到哩~

誓要去 入刀山
浩氣壯 過千關~~~~ 
豪情無限
男兒傲氣 地獄也獨來獨往返~~~~~

此刻相對恨晚~~~ 
願與你 盡一杯
聚與散 記心間~~~~~

毋忘情義 長存浩氣
日後再相知末晚~~~~~~~~

登登登登登!(音樂)

17 comments:

舞了 said...

我好鍾意劉松仁呀, 鍾意佢既單眼皮和埋憂鬱既神態.

Ebenezer said...

呢首咪.....係食神嘅主題曲?!

梁巔巔 said...

JY: 咁妳有冇睇過呢套劇?

Ebenezer 兄: 咪扮嘢! 以你年紀, 實知~

舞了 said...

梗有睇 我諗我果陣時對劉松仁真係有d愛意架

梁巔巔 said...

好彩佢唔似我!

Waaaa! 妳..... 仲大過我咖!!!!!!

新鮮人 said...

「陸小鳳~ 金鵬之謎」??
真係完全唔記得有哩個單元喎,
淨係記得有"決戰前後"喳!

也許當年年紀小,
嘻嘻~~~~

梁巔巔 said...

新鮮兄,waaaa, 您記得 "決戰前後" 系列 , 葉孤城大戰西門吹雪, 唔簡單!

我記得之前你曾留言過喜歡這系列, 喂, 有得賣喇!

一舊雲 said...

劉松仁的陸小鳳
我中意啊
我記得幽靈山莊
雖然D武打場面....
但果種氛圍好正
申明,我係體深夜重播架

梁巔巔 said...

"但果種氛圍好正"

係呀!

我昨晚好似返咗以前咁!

"申明,我係體深夜重播架"

哈哈~~~ Heee hee heee!

舞了 said...

成班虛偽佬!

梁巔巔 said...

咁我哋係細過妳 ar 嘛!

一舊雲 said...

我真係體重播
首播個陸小鳳系萬梓良
細個都覺得好勁
大小小體到劉松仁
先發覺萬梓良果個陸小鳳差好遠啊

新鮮人 said...

決戰前後梗係記得啦,
咁經典,
除左鄭少秋好型,
黃元申好cool ,
決戰尾場慢鏡更是電視新嘗試呀,
以前未見過,
正。
你買ed DVD ?
清晰嗎?貴唔貴?

不過你唔係麗的粉絲咩?
點解走去睇無記呀?
嘻嘻。。

一舊雲 said...

黃元申
我好中意啊.....

梁巔巔 said...

一舊雲: 黃元申嘅西門吹雪又真係經典到冇人有!

新鮮兄: 唏, 好嘢冇分邊個台嘅! 最緊要識欣賞. ^~

新鮮人 said...

咁你係咪買咗呀?
幾錢呀?

梁巔巔 said...

買咗呀! 記會好似二百蚊有找.