Tuesday, September 06, 2011

人間吃道雞牛戀


Sorry。大家闊別已久,我自製好味又嚟!您哋好驚呀?!。。。。

啲相「仍然係咁靚」 呀呵!哈哈哈哈哈~

Heeee heee heeeee,大家準備好未?

唔好驚啦~ 哥哥睇住您咖嘛!Heeee heee!

嚟!

光加熱就 = 火
火 + 歌就等於我
我與歌再 + 上您 溫度將提升更多~

牛 + 雞就又一餐
海南雞又有牛腩
腩又雞再 + 上我 食慾沒法擋~

用四湯匙「莊記」海南雞飯醬混和史雲生雞湯浸過 oD米 (水浸到2/3手背),海南雞飯即成。

圖中,前日即時拍下來嘅傑作~ 如題。好味!

謝謝。

8 comments:

Ebenezer said...

吓!乜圖中果pat係海南雞飯?

新鮮人 said...

你真係明白我哋嘞,
未睇內容就好驚呀,
雞飯加牛第一次見,
仲配埋首正嘅歌仔,
你真真真有創意嘞!

驚驚~~~~

imak said...

choi! 晨早流流俾佢嚇一嚇tim....... 好心咁騎哩既野唔好俾人睇啦! :p

Hana said...

吓!乜圖中果pat係海南雞飯? x2

好鬼疑惑,真係好味?

舞了 said...

巔巔, 你又發作喇!

梁巔巔 said...

各位, 煲飯好似我咁, 有內涵.

Xavier said...

梁兄,

Welcome back.

打個招呼先。。。 :)

梁巔巔 said...

Xavier 兄, 您好! ^^