Wednesday, September 07, 2011

聽收音機~


除了收費電視「國家地理頻道」及「探索發現頻道」的幾個台,近幾年在香港的時候已很少看電視,反而電台節目就聽多了。

這篇同大家分享一下我喜歡的電台節目。

香港電台第一台~ 「香港故事」 (星期一至五 02:00-02:30)。用日常環圍繞著我們的各種事情和香港的歷史文化為主題以廣播劇形式演出。最正係不是由甚麼藝人明星演繹,而是由那一班您不知道他們的名字,但一聽到他們的聲線便「認得出」,親切感頓生的老牌播音人「咩飛」。

凌晨時份聽,簡直一絕。

香港電台第一台~ 「講東講西」 (星期一至五 23:00-01:00)。清談節目。內容包羅廣泛,我只係鍾意聽講歷史政治的星期一。

香港電台第二台~ 「有冇攪錯」 (星期一至五 00:00-02:00)。已經有幾年歷史的綜合玩樂節目,甚麼都玩甚麼都講。之前有梁榮忠我沒有特別留心去聽。但自從他走後,由三個兩男一女的80後擔大旗,反而有驚喜。

香港電台第二台~ 「2000靚歌再重聚」 (星期日 21:00-00:00)。不喜歡區瑞強。但他請來的嘉賓就往往我十分 likey!

那些嘉賓唱 Live 唱金曲水準一流,入夢前返工前作最後放鬆一下的不錯節目。

新城資訊台~ 「恐怖熱線」 (星期六 02:00-04:00、星期日 01:00-03:00)。由胡凱澄主持的星期六吸引一點。露芙主持的,不知是否做到「滑了瓦」,有種 「hea」的感覺。說起她,又不知她是否對雲海情有獨鍾,常常在節目中有意無意都提起。。。。驚驚!這亦是最嚇人的一個「環節」。哈!

講開恐怖熱線這老牌節目,最精彩莫過於由雷宇揚主持的那一個時期。最叫人讚嘆是如果一遇到唔知自己講乜,或者佢知自己講乜而別人唔知佢講乜,又或者作嘢作到離晒大譜嗰啲打上去嘅人的時候,雷條友會即刻寸幾句然後收線。正!

新城資訊台~ 「少寶與文迪」(星期六 23:00-02:00)。聽這個節目,就會明白主持同配搭才是最重要,節目內容只是其次的奧秘。

新城資訊台~ 「百分百張瑪莉」(星期六 21:00-2300)。播的歌懷舊、好聽又夠大路。張瑪莉幾十歲仲好少女懷春,常流露少女既含含蓄蓄又天天真真的笑聲和語調。妙!

商業一台~ 「光明頂」(星期一至五 23:00-00:00)。唉,可惜,近年有走下坡之勢。英國傑條友越來越走火入魔。

另外,除了以上的傳統電台節目,網上電台嘅「香港人網」啲節目我都好鍾意。

9 comments:

樂遊 said...

2000靚歌再重聚 後才上班....返夜班?!我覺得這個節目超正,果個VINCI很不錯。

預科到大學....無四五點都唔訓,輕談淺唱不夜天是最愛。

我通常在街上或跑步時才聽收音機,於是會聽港台的音樂情人。其實,我覺得商台的「串」都還可以的。

光明頂近年很少很少聽。我覺得才子放假的時間是最好聽的。特別是以前劉細良在才子不再時「擔正」,真係高幾班呀!

Ebenezer said...

小弟年紀大,每日都要瞓好多個鐘,無福氣聽半夜節目喇:(

the inner space said...

屋企已經不設收音機,聽講就黎轉數碼化,現時的收音機再收不到音,要買過新的數碼收音機。

梁巔巔 said...

樂遊兄: 唔係. 星期日之後係星期一嘛.

我就覺得再之前嘅靚歌伴星河仲加正! 您有印象嗎?

"串"? 等我搵日聽下先.

Ebenezer 兄: 喂, 老兄, 年紀大先唔駛瞓咁多噃! ;P

Space 兄: 妖! 即係又要花成千幾二千蚊買幾部!

the inner space said...

Well 過去的香港電腦通訊節,好似話 HK$1 一呅一部 digital 收音機!

樂遊 said...

靚歌伴星河....名就聽過,但節目就完任唔知。

其實「串」(881,晚上10點)質素一時時,再講,半小時節目,七除八扣,內容不多但那時間常在跑步,節目除了潘小濤外,還有一個國語人,就當聽聽國語,知下國情的一麟半爪。假如常上內地或上閱內地新聞者,應覺得無料到。

假如在街上行,更多時侯我會聽港台第四台。

梁巔巔 said...

Space 兄: 走寶!

樂遊兄: "靚歌伴星河", 都係深宵播歌節目. 80年代產品.

啊! 咁有聽過 "串" 喇! 間斷聽咗都有一排, 而家先知個節目名!

the inner space said...

巔巔兄:唔恨得咁多! 人地一早去排隊,我連去望望,都抽唔出時間 :)

梁巔巔 said...

嘆息~