Thursday, September 08, 2011

支持小店舖!

啲大牌子超級市場,真係好仆街、好抵死,唔撚知醜咖!

就以當中吸盡所有香港人血嘅四眼佬超人,佢旗下嘅「仆街」超市咁為例,之前嗰啲衰嘢,好似賣「油魚」呢啲唔提嘞,今次要 X 嘅係另一樣。

成鳩日賣廣告話自己賣嘅嘢最平,嘿,我前兩日又出去買即食麵,農心牌嘅麵「仆街」賣差唔多6蚊一包,吖 X,我喺大昌行睇到三十幾蚊10包呀!!!!

我都費時拎佢同啲雜貨舖比較嘞。X,你又係超市人哋又係超市,人哋平你咁撚多嘅?!

物似主人形,「仆街」真係同佢老細一樣咁厚顏無賴,太平洋式食水深!

強烈建議盡量唔好幫襯呢啲大型超市。幫襯小店舖。

7 comments:

Ebenezer said...

嘩!激到你爆晒粗wor,快d去幫襯下d小舖,飲碗涼茶下一吓火啦^^

梁巔巔 said...

唏, 我成日一 "慶" 就爆咖 la!

the inner space said...

【明報專訊】房屋委員會斥資15億元在油塘邨附近興建樓高8層的大型商場,為旗下的最大型商場,希望吸納區內較具購買力的年輕家庭。不過,有區議員擔心新商場租金太高,會逼走區內小商戶,區內物價亦會上升。

8000平方呎供小型零售
新商場「大本型」位於油麗商場旁,總樓宇面積達48.4萬平方呎,約可容納150間商舖,並提供三成戶外或綠化空間,而供小型零售地帶的樓面面積有8000平方呎。

房委會商業樓宇小組委員會主席陳炳釗指出,商場2樓預留8000多平方呎作小型零售地帶;並希望靈活處理小商戶租約,強調該會是在進行研究分析和諮詢區議會後,才確定商場定位,而新商場附近的油麗商場和鯉魚門商場,已能照顧較低購買力人士需要。

房委:附近商場可照顧需要
不過,觀塘區區議員呂東孩擔心日後商場租金太高,會令小商戶難以負擔,增加市民經濟壓力。呂東孩指出,房委會有諮詢區議會,但沒有提供引入商戶類型細節,擔心房委會「會特登諗啲計仔」逼走小商戶,期望署方多聽取附近居民的意見,不要讓大集團壟斷市場。

昨日簽約的美食廣場佔地約1.9萬平方呎,百貨公司則佔約6.0萬平方呎,新商場近三成商舖面積已租出,現時收到租務查詢約600多個。

新鮮人 said...

除了價錢外,
仲有貨品種類問題,
佢哋啲上架費貴到飛起,
一般小商品根本無可以入到去,
所以係啲大超市入便,
來來去去都係咁大牌子,
客人可以選擇嘅又愈來愈少,
啲辦館、土多就俾佢迫到死喎,
我問過啲小辦館嘅價錢問題,
因為佢地入貨少,
無議價能力,
有時來貨價真係會貴過啲大超市,
但係點解"扒街"、"胃康"都咁貴呢?
咪食水深囉,
仲有呀,
佢哋逢星期五六日啲嘢就貴過平時架,
兩間鬼死咁齊心,
你話扑街唔扑街吖!?

梁巔巔 said...

Space 兄: 唉, 而家啲商場, 入面嘅店舖大部份都熟口熟面.

新鮮兄: 真係好抵 X!

Uncle Ray said...

可惜現在要找少店舖是很困難。

梁巔巔 said...

係.

香港之哀.