Friday, September 02, 2011

妖孽典範~ 馬面人身

1. 邊個話浸過鹹水 (仲要係好多年),啲英文一定好?!

2. 畀呢條成日唔用腦嘅紈褲子弟馬面鞋「揪」七頭做下一任特首,佢成就肯定仲大過前面嗰兩個。香港,我哋,大 X 鑊!

3. 我有理由相信,若然佢唔係 short 咗,或者人格有缺陷,就係呢條友無時無刻都有紅酒酒精喺佢腦神經內發作 (日日中午飲黃昏飲晚黑更要飲。嚟,飲杯!又嚟,乾杯!再嚟,乾咗佢!仲嚟,乾晒佢!),如果唔係,X,成日咁樣喪黐鳩噏嘢嘅?!

4. 田氏嗰兩個,都唔係咩好人,但肯定醒過佢。

5. 講真,垃圾富二代,佢都係其中 XO。

6. 不過,下一任特首,99.99999%,仍然會係佢。死未?!死 X 得!

14 comments:

舞了 said...

癲癲, 唐唐真係做過我老闆架.
當時舊主席剛去逝, 由當副主席的唐唐接手處理, 佢真係諗住盡快接埋間公司乜都唔理架.

梁巔巔 said...

真真舒服.

XO 級二世祖, 係佢.

樂遊 said...

假如佢做特首,會否想摺埋香港?
我估現在都未必係佢做,上大人亦無必要這麼快表態。否則孽劉怎樣突然跑出來,曾辱成又躍躍欲試。
我覺得犯婦人和孽太更衰,但人辦就.....真係好X灰,灰過股市

imak said...

至憎那個犯婦人................
唐唐就係白痴.....................
香港叻既人唔會去做特首, 中央亦唔會俾佢做, 講完!

舞了 said...

唔鍾意范婦人, 佢最叻權術但最冇風骨, 佢會搞到hk好cheap.

梁巔巔 said...

樂遊兄: 係! 你知嘛, 我而家一睇到新聞, 不論邊個台, 都好灰.

NOW 好啲. 估唔到哨牙楷雖然仆街, 但衰唔晒.

imak & JY: 叮! 好嘢! 如果香港人好似妳哋咁, 咁識諗就好喇!

不久前, 我喺某一期嘅專欄曾講:"外表酷似港版女江青的一位,竟然最受香港人擁戴!

唉,所以我常說,香港人啊香港人,易呃易氹易呵,水平奇低!不日會寫一篇三蟋之最佳人選。

其實,無論是下屆抑或以後,香港人做的特首,結果都係一樣~ 虎頭蛇尾、得過且過、厚顏無恥、焦頭爛額、賴死唔走,等收工。
"

Unknown said...

他不食人間煙火.....甚知人間疾苦

梁巔巔 said...

熱血宅男: 歡迎光臨.

繼續做佢二世祖啦, 唔好遺害人間.

Ebenezer said...

唐唐佢好擁護你句slogan喎:

醉幻迷離 人生是戲

梁巔巔 said...

我要做特首))))))))))))))))

新鮮人 said...

睇黎震鷹哥又由最衰變成無咁衰喎,
唔知會唔會爆咗佢出黎呢?

梁巔巔 said...

如果投票, 而家, 我真係會投佢喎!

Xavier said...

完全同意!

梁巔巔 said...

維基最近爆料, 話曾狗就係貪佢夠無能!

Haaaaaaa!