Thursday, July 22, 2010

代代問題

從我兩個十多歲嘅表弟身上得知,現在嘅九十後 (其實1985打後已唔掂),真係幾乸驚嚇!

同人講嘢唔除耳機耳筒;
拎住叠卡通硬卡好似$咁重要;
十問十應,不過係用點頭表示兼面無表情。西門吹雪上身;
打字叻過寫字;
上網交流叻過真人際交流;
對住死物 (電腦) 多嘢講,對住人就冇嘢噏。

Hummmmmmm。。。。

我哋嘅上一代甚至上兩代,可能一樣覺得我哋幾乸驚嚇!

唔識寫毛筆;
唔識文言文兼用文言文行文;
九唔搭八,因為「潮語充斥」;
人際關係混亂 (男女)。

Hummmmm~

7 comments:

浪子m: said...

(其實1985打後已唔掂),

1995

樂遊 said...

我相信,就算在上一輩眼中,我們的問題不是唔識用文言文,而係行文過度歐化。

現在他們的問題是.....已經唔識文言文了。

打字叻過寫字亦都正常,甚至開始發生在我們這一代。至少我現在要我用手寫篇野出來就已經唔慣。我以前教書,已試過黑板上寫寫下唔記得....只係記得「頭尾碼」,我都叫用手寫中文寫左廿幾年先至打字,都會如此,我就知大件事。

佢地唔係果D係你面前,拿住枝頭臘左GEL右GEL,住係到一個鐘,搞個頭搞58分鐘的資整男咪叫知書識禮啦。

Ebenezer said...

講真,我都開始唔識用筆寫字喇:(

梁巔巔 said...

m: Okay~ ^~

樂遊兄 & Ebenezer 兄: 我諗係, 我哋呢代衰極有個譜.

imak said...

Hmm...... 算啦! 每個人總有佢要行既路, 下一代不用我們擔心啦! 社會/市場會shape them up!

新鮮人 said...

無錯,
每個上一代都睇唔順眼下一代,
因為代代的思想唔同,
我們無必要強迫下一代接受我們的想法,
但如果佢哋變到唔識同其他人溝通,
以至同同輩溝通都唔順時,
就係好好好能大問題了!

梁巔巔 said...

imak & 新鮮兄: 啱!