Wednesday, July 21, 2010

幾句


真係幾句~

*政府班契弟又一新猷。對人都係衰,動物都係咁,唔奇。上樑不正下樑歪~ 唉。(睇呢度)

*食藥開車等同飲酒開車。。。。感冒藥有唔眼瞓。。。。

*原來,靈異迷離小說經典~ n 年前環球出版社,我好著迷嘅「迷離境界」,作者張宇係女人嚟!!!!

*左邊嘅國語同右邊嘅國語,好多都好大分別,例如孫、期、賞同征等等。搵日另開「扑士」講。

*我附近有隻唐狗,15歲!等於人類105歲!狗瑞!

*聽日或者後日早上8號!8號!8號!8號!8號~~~~~~~~!

都話真係幾句。

8 comments:

嘿嘿 said...

四舍五入,6句=10句了! 哈哈哈~~~

新鮮人 said...

我有時諗,
我哋見到啲公務員做啲咁嘅嘢出黎就鬧政府,
但係有無諗過啲公務員咪又係市民黎,
鬧政府有乜用,
我諗政府無叫公務員咁殘忍,
做公務員嘅咪又係你、我、他的香港市民,
咁做嘢法,
係咪佢哋自己都要負大部份責任呢?

我想講公務員就係由市民組成,
依家唔係講高官,
佢哋同我哋距離太遠了,
但係普通公務員就係普通市民,
究竟係政策叫佢哋咁殘忍,
定係佢哋自己嘅問題呢?
諗諗!!

梁巔巔 said...

嘿嘿: :)

新鮮兄: 啲公務員, 係有極好優待嘅普通市民.

"究竟係政策叫佢哋咁殘忍,
定係佢哋自己嘅問題呢?"

兩者都有.

Unknown said...

我地一齊叫,8號8號8號8號8號8號

Ebenezer said...

呢期政府鑊鑊新奇鑊鑊甘,真係估佢唔到!

梁巔巔 said...

Shumc: Hello! Welcome!

Heeeeeeeee! 黑雨補番小小數! ^~

Ebenezer 兄: DKLM!

新鮮人 said...

係這件事上,
我睇唔到關政府什麼事!
捉狗一向都有,
政府無可能叫佢哋咁殘忍的,
係那個員工嘅問題!

梁巔巔 said...

總之成個政府都周身唔掂 la!