Wednesday, May 19, 2010

這泡麵!


照片中嘅杯麵 (泡麵),係叫維力炸醬麵,台灣出嘅,我喺台灣五年食足五年 (另一隻浪味炒麵都係!),好好味,乾食濕食都同樣好嘢!

乾食一碗兩吃,另一碗係清湯,一啖炸醬麵一啖清湯,味道好夾!濕食味道濃馥,有啲似麻辣麵。

估唔到最近喺「賒粉」見到!不過,成HK$9.9一碗!!!冇計啦,即刻整番碗懷念一下台灣,回憶一番台灣當年情。

台灣啲泡麵,無論係牌子數量、質素同花樣,個人認為駕於香港嘅。驚喜係,祖國嘅呢,好似康師傅系列,竟然出奇地有水準,有部份仲拍得住咖仔嘅 tim!

下次有機會寫寫國內嘅即食麵。

5 comments:

新鮮人 said...

好!
就因為你咁講,
行過就買碗試吓先!

Ebenezer said...

等我都試吓先!

舞了 said...

呢d都算係垃圾食物卦, 少吃為妙好.

i-Joel said...

維力的我不行,統一的我倒無問題。
早年我的胃搞壞過,台灣出品惟有統一(杯麵及泡麵)承受得住。

梁巔巔 said...

新鮮兄 & Ebenezer 兄: 多謝信任! ;)

JY: 唏, 一次半次!

water: 係?! Okay!

i-Joel 兄: 咦, 你有食開?! 有品味! 掂! ^^