Thursday, May 20, 2010

有嘢問呀)))))))))

最近 Blogger 喺上載圖片上有啲問題 (唔同),就係以前呢,可以將啲圖片拉上拉落,換好位置,對 fit 啲位,而家呢,郁唔到拉唔到喎!咁樣,如果只係一張仲算冇乜問題冇乜所謂,但如果多過一張甚至好多張,要將圖片嘅 Html 成「炸」咁搬嚟搬去,就超級勁煩!

唔知各位有冇呢個問題呢?有嘅話,點好?!

心煩人巔巔上

4 comments:

新鮮人 said...

心煩人巔巔,

本人未曾遇過閣下的問題,
剛才再次嘗試都可以把圖片直接拉上拉下移位,
看來只是blogpsot那刻出現問題,
很快就會回復正常,
不知閣下現在還遇到這個困難嗎?

不煩人 新鮮人

the inner space said...

近來 post youtube 上 blogger 不能顯現出來,反而直接入 youtube 可以觀賞。這不像是我的電腦保安問題,而是 Blogger 不能把 youtube embed 執行,巔巔兄可有同樣問題?

Ebenezer said...

Blogger 近排癩癲地。

梁巔巔 said...

新鮮兄: 吓?!??!?! 咁即係我黑仔?! 而家仲遇到呢個困難!

Space 兄: 咁又冇呢個問題喎..... 証明 Blogger 啲 problem 真係極多! 仲要唔同問題出喺唔同人身上!

Ebenezer 兄: 係啦! 妖!