Tuesday, May 18, 2010

孖寶!

篤!篤!篤!o錚!真係唔讚唔得!忍唔到呀!

近期先信中醫嘅我,平時喉嚨痛呀、感冒發燒呀,大病就一定睇西醫,但有啲嘢 (可以話係病。。。。或者叫唔妥啱啲!),西醫係醫唔到又或者唔知點醫嘅,諸如好似熱氣、濕熱、牙齦腫、口氣、起 (生) 「沙」等等咁。遇到呢啲,真係要睇中醫或者食中藥先見效,先啱河車!

好似照片入面嘅念慈菴川貝枇杷膏,我而家每晚臨瞓都直吞一大湯羹,哈,咁樣,唔單只防止到牙齦腫脹,仲令我呢個煙民朝早起身嗰時冇咁多痰。

加 o埋旁邊嘅龜苓膏 (當然唔好買啲涼粉級咖啦!一般廿零三十蚊嗰啲已唔錯,有效咖嘞!),一星期食佢兩三盅,呵呵呵,清熱去毒又醒神,好瞓兼且脾氣好啲,效果一流到暈咖真係!

中藥「kai」嚟預防、強化、養身,冇得頂!

P.S. 生蠔貴又想「發發聲」?!每日食三隻 Banana 同龜苓膠啦!WORK!!!!唔駛懷疑。係我親身報告!

8 comments:

新鮮人 said...

食"Banana 同龜苓膠"會發發聲都係第一次聽到,
係咪心理作用喳,
查實你根本好"後生",
所以食咗心理感覺好啲,
咁樣威力咪返哂黎囉!

話時話,
你早前唔夠力發發聲咩?
嘻嘻~~~ =p

舞了 said...

巔巔, 點樣喺youtube下載影片片斷的? 我嘗試將當版o既http地址copy過來, 雖然可以喺我個網誌網頁上顯示到條有效o既link, 要讀者click入條link再去youtube先至睇到影片, 唔似得你果d, 直接喺網誌個版面上就可以開到黎睇.

Ebenezer said...

你一路食Banana,一路fing住佢架? 發發聲? 龜苓膠? 係用泥痴返卑係 fing 甩嘅Banana呢,係冇?

嘿嘿 said...

"Banana 同龜苓膠"

看来全都不是,是老婆的能耐啦!嘿嘿~~~

舞了 said...

你們又集體發癲喇!

梁巔巔 said...

新鮮兄: 精益求精嘛!

JY: 好簡單, 喺 YouTube click embed, 複制咗個 code, 然後貼喺 word 度, 再複制貼喺 Blogger, 攪掂!

Ebenezer 兄: 挑~

^~

嘿嘿: Heeeee!

樂遊 said...

生蠔真係得?我係知我只要食一隻生蠔就會痾到「發發聲」,仲要「發」足一星期

龜零膠MA....連鬍鬚叔叔都話鞭鞭有力

香蕉....提供高能量,運動員常以此補充體力,好似話渣打全馬拉松都會中途供應蕉。另外,據說蕉可以抗抑鬱,即係仲使對手係豬排都會開心D

但食三隻就似乎係以形補形多一D

梁巔巔 said...

我又係! 不過係勁完之後過多一日先再屙鑊甘!

Banana, 真係好多益處咖! ^~