Friday, April 09, 2010

記記~




YEAH~~~~~ 抵死!!!!!

邊個抵死?未係佢住。講 o緊係曼聯。

今屆歐冠盃八強其中一戰,拜仁 vs 曼聯,拜仁兩仗都激氣地令曼聯出局 (第一場臨尾補時贏波。第二場輸波但憑作客入球得益晉級。Heeee heeee!),報咗1999年之仇!

想當年,X,曼聯憑「符碌」到痹,臨尾連入好彩到冇得再好彩嘅兩球,係德國友,拜仁粉絲,兼反曼聯人嘅我當時真係痛到十彩!

喺英超,曼聯打多人哋四個~ 4424 (多出嚟嗰4個係球証、兩個旁証同英足!),喺歐冠,嘿,冇咁順咖嘞!

記記

CCTV,注意,唔係 CCTVB,係 CCTV,中央台嘅「解放」,好正!由於係50集嘅連續劇,所以拍得比同一背景同一故事嘅電影~ 大決戰123集更細膩,更有味道,更出色。

其中更勁在喺50集入面,冇乜打嘅場面,只係間唔中用番大決戰123集入面一啲片段同少少紀錄片,但係呢,就仍然戲味十足噃!

依然過癮係一播到國民黨就好似死老豆死老母冚家伶周身唔掂咁,一到共產黨呢,就喜氣洋洋一片和諧掂晒咁噃,呵呵呵~

我尋日啱啱買咗成套番嚟香港慢慢再睇,正!

7 comments:

anmary said...

自從喺大陸長駐工作後, 我都愛上睇大陸嘅連續劇. 尤其北京台的, 真係好唔錯.

梁巔巔 said...

所以話, 連大陸都贏我哋咯.....

樂遊 said...

現在有線重播雍正王朝.....真係百看不厭。人家D演技真係無得頂,可以成場戲,對白一句起兩句止,但係一個眼神就係一場戲,好勁。唔係要多對白,大大聲就叫好戲呀!係YOUTUBE看過一點大明王朝,對白寫得好勁.....真係只有經歷過多少文革一類鬥爭和心計,才能拍出這些電影。
近年大陸的雜誌都很有看頭。我都跟著胡舒立走,即係之前睇「財經」現在看「新世紀周刊」,間中都看過南風窗。當然分析精要不及經濟學人,但係至少香港無人能做出如此深度的雜誌

梁巔巔 said...

有線重播雍正王朝? 咁真係正喎! 等我留意吓先得!

係呀, 佢哋做戲直頭入神, 好似由啲真身上身做咁! 係真勁!

呢兩本冇睇 (等我下次買嚟睇睇). 不過國內報紙副刊入面啲文, 尤其是北方嗰啲, 好撚犀利, 篇篇引經據典, 導以詩詞歌賦, 文氣縱橫.

uncleray said...

今年歐聯4強再沒有英超球隊。連法甲都有,唔通英超真係水準已經降低了不夠其他聯賽球隊揮?

樂遊 said...

我無睇晒,只係看了結尾,對極!
一向對那些「甚麼列島自春袋以來就是中國不可分割的一部分」的說法不以為然。
那麼自春袋以來,海南島才是中國的一部分,那麼又是否代表海南島要獨立?
有很長時間中國北疆只及河套對出多少少,何不恢復這個自古以來的領土?
乾隆打準噶爾部,把它殺至滅族,幾百年後,現在有人記得嗎?
假如HITLER得了天下,猶太人死光,百多二百年後,猶太人與準噶爾人也是一類。
人類就是這樣run他們的社會

梁巔巔 said...

Uncle: 咁又唔係, 我認為係由於喺英超鬥到殘晒呢.

樂遊兄: 多謝! 多謝捧場!

你講得啱呀! 所以, 最緊要都係講強講惡!