Friday, January 15, 2010

城市獵人 City Hunter


永遠懷念。

。。。。

大前晚逛影碟舖,心血來潮想買「城市獵人」番屋企同老婆睇。

但搵唔到,於是問個店員有冇,點知佢話賣晒,仲話斷咗貨 tim!

正在失望之際,佢話有套新系列,但係叫「Angel Heart」,個男主角一樣,不過個女主角就換咗第二個。我拎嚟一睇,噢,果然係孟波呀!

再細看故事簡介,吓?!!??!!!?!嗚~~~~~ 原來惠香死咗呀!!!!

。。。。

最後,我冇買到「天使心」,因為,已唔係想睇想回味嘅「城市獵人」。

7 comments:

樂遊 said...

CITY HUNTER?!...果然係七十後
但想不到北條司整死惠香

好似話天使心的孟波變得嚴肅了.....還是見到牙子會扯行支旗,整裝待發的孟波好睇

Walter said...

你又係City Hunter的Fans? 我都係.

你應該睇下天使心, 無錯惠香死左, 不過佢以另一種方式存在, 佔好重戲. 相對city hunter, Angel Heart對人性, 感情描寫更深. 好睇. 好多故事好touching.

港男大力 said...

早幾年睇過天使心, 個結構同城市獵人有少少唔同, 但都唔錯既
不過如果想睇惠香, 咁要再搵啦....

新鮮人 said...

惠香~~~~~~~~

嗚嗚~~~~~ =______="

梁巔巔 said...

樂遊兄: "好似話天使心的孟波變得嚴肅了.....還是見到牙子會扯行支旗,整裝待發的孟波好睇"

呢個係主因我冇買嚟睇!

Walter: 好耐冇見!

冇咸濕孟波, 唔好睇咯!

港男大力: 最近喺中環輝煌搵到! YEAH!

新鮮兄: :(

anmary said...

天使心我買到第4本已經無再買... 總覺得用city hunter做骨幹但啲故事幾悶... 認同你所講, 太正經嘅獠真係唔係咁好睇...

就好似鳥山明超越唔到龍珠一樣.

梁巔巔 said...

係呀!

好多作者一寫第二本就跌晒 watt!