Thursday, January 14, 2010

小小老闆

從低做起,到發展到自己做老闆的人大多有兩種走向,一,是會明瞭打工之苦,體會下屬,賞罰分明,以德待人。另一種是正正由於出身「寒微」,對曾經同類之各種熟悉非常,所以,都會常常以小人心對向不小人腹,更會施行各式各樣辦公室苛政去針對員工。

出來打工,求財,面對刻薄的公司政策,世界難撈,強忍是唯一辦法,尤其是在香港。但面對更甚者,更小人得志的老闆,他們會不想,甚至討厭自己員工賺到錢,賺得多,所以,會想盡方法減少員工佣金。

他們會用盡各規舉去剋扣佣金。離譜事實及程度如,營業額五十萬,佣金只有皮幾,八十萬又是皮幾,一百萬又係皮幾!還有,他們還可理直氣壯指出是你的過錯,其道理意思更是,是你 back up 公司而不是公司 back up 你!

這樣的老闆,我敢說,他的成就已見底,到此為止。因為,沒有人會為他真出力,落力賣命打江山的。

以為好醒其實豬頭炳~

6 comments:

樂遊 said...

我公司就有一個豬頭丙
佢係由低能做起,唔係由低做起,因為個檔口係太上皇留下的。

佢唔鐘意張盈利與別人分享,並設法在此前提下增加盈利,即係要馬兒好....好到食屎都會好!

如SELL屎無佣.....基本上我尼行的每年的推銷期不長,所以底薪都會幾高,但就係連小小鼓勵式的佣都無。
一些合作伙伴好以收版稅方或作報酬。如果產品賣得好,吾皇會設法CUT人版稅,如果對方不滿甚至反面....聖上就會覺得人家「無良心」

新鮮人 said...

看看中國歷史,
大部份開國皇帝都是過橋抽板的,
朱元璋是表表者!

港男大力 said...

打工仔就係收錢做show,收錢做小丑....
當然, 可以揀"客"啦.....

梁巔巔 said...

樂遊兄: "一些合作伙伴好以收版稅方或作報酬。如果產品賣得好,吾皇會設法CUT人版稅,如果對方不滿甚至反面....聖上就會覺得人家「無良心」" <--- 呢, 你老闆呢啲正一丁蟹族! 自己仆街唔覺, 永遠只認為衰人係人哋!

真正恐怖人呀!

新鮮兄: 但啲小小老闆又未係嗰啲君王級噃!

港男大力: 而家香港地, 揀客都唔係易咖噃!

uncleray said...

這樣的老闆是十分愚蠢。

員工若有多些佣金,自然更落力找生意,最後還是公司得益了。

還是我不太懂得做生意?

梁巔巔 said...

唉, 唔仆街做唔到老闆.