Tuesday, January 26, 2010

我想生~

我鍾意生女,因為女好玩啲。又會嗲老豆。

仔呢,冇咁得意,大啲仲會頂心頂肺。又會同我爭寵。

而且,女呢,多數有心啲嘅!大個咗都仲會有老豆心,會買嘢畀老豆食買嘢畀老豆玩。仔呢,嘿!

之不過,仔,一定要生。女呢,卻又未必要噃!因為,再大啲,女,係人哋咖咯!係屬於第二個家庭咖咯!仔,會理老豆。更而且,個仔第時生個仔跟番自己姓。女嗰啲,跟人哋姓。冇癮之至。

最好係先生仔後生女,龍鳳胎一次攪掂晒就最 perfect!

係!我認,我封建守舊。

P.S. 有冇生仔食譜?誠徵。唔該。

19 comments:

gwenzilla said...

唔係只有男仔才會頂心頂肺,女仔都會架!!

其實生男生女,將來D子子孫孫都係有你的gene架啦!一個姓係咪咁重要呢?

生仔食譜?有人話食多D肉小菜,甚麼acidity level高低,生仔機會大,不妨一試. 當然也有人說屋企的gene也有影响. btw, 我不信這些所謂生仔食譜, 不過見你咁恨才寫比你咋!

嘿嘿 said...

问题是谁要生?
你还是你老婆?
哈哈哈~~~

五師兄 said...

吃帶酸性的食物(如紅肉)和喝酒。

港男大力 said...

快D 生, 唔好諗, 努力做野..hahaha...

樂遊 said...

一. 將老豆送上廣州,放低唔理一類的人,通常係仔。
二. 以前叫嫁女餅、現在叫嫁喜餅;據說以前唔興「聯婚」,通常各有各請飲,後來開始叫賴史聯婚,到了現在叫Bitch and Smartass Wedding Party。婚姻之中「封建」的意義不斷流失或轉變,到了貴千金 / 公子長大後,0.0000000001mm的condom都可能出現了,婚姻的形態和意涵會變成怎樣,實在難以想像。所以嫁娶問題於生育,可以不作多想,否則只會失望。
三. 我好怕細路,教書的經驗亦讓我知道養人容易,教人難,稍稍鬆懈,子女即會變成「廢人」,這類事情耳聞目睹的不少,其責任之大非小弟所能擔負,所以死人都唔生。但假如要我揀,我都係鍾意女,我總覺得仔要train 佢,女就係掌上明珠,要縱佢。然而,我教書後覺得女比起仔更煩:可能是我的問題,我總覺得女學生比男學生難溝通,而且似乎比較記仇,小弟處理不了,總之就覺得好x煩。

梁巔巔 said...

Gwen: Hello! Welcome! :)

一個姓好重要 ga! 我傳統呀! Heeee!

謝謝提供!

另, Gwen, 我啱啱去過你/妳嗰度, 你/妳寫 Blog 冇耐咋噃! 希望你會 keep 住寫啦! ^^

嘿嘿: 如果科技可以, I do! ^~

五師兄: 叮! 唔該! ^^

港男大力: 年中嚟料!

樂遊兄: "教書的經驗亦讓我知道養人容易,教人難," <--- 我就覺得兩樣都好難! 所以我震 o緊.

"我總覺得仔要train 佢,女就係掌上明珠,要縱佢。" ---> !!!!!!! 好嘢呀! 樂遊兄你呢點, 好正! 對!

樂遊 said...

養活一個細路......假如要求唔多,粗茶淡飯,粥水飯仔,餓佢唔死係香港都應該唔算太難。至少,相比起教人......就真係易到不得了。
話雖如此,都唔好太縱....你見港女還不夠嗎?還要搞「10後港女」?
有問題的學生,背後十之八九都有有問題的家長或者有問題的家庭。切記

舞了 said...

巔巔, 不如咁啦, 生仔姓梁, 生女就跟阿媽姓. 咁, 等第二時個女嫁既時候你就唔會咁失落.一於咁話啦.

梁巔巔 said...

樂遊兄: 謝過. 謹記兄台之言. :)

JY: 唏! 咁咪仲蝕! :(

uncleray said...

哈!哈!看不到你這樣守舊。

不過我就覺得生女會比較顧家了 (以我為例) :)

梁巔巔 said...

我直頭係極端皇子! ^~

新鮮人 said...

生仔生女無所謂啦,
最緊要孝順,
否則生個頂心杉出黎,
成世頂住你,
就算係仔都無用啦,
真係生嚿叉燒好過,
係咪?

梁巔巔 said...

唔理!

我要先仔後女!!!!!!!!!

Q said...

我準備參考 Audrey Eu 常寫的「假如我是XXX 」的模式來回應你這篇 entry.

(1) 假如我是梁巔巔,我知道自己所生的子女將跟父姓,其實那只是剛巧身處的此時此刻此地正在 run 緊的父系社會的(遊戲)規則之一;所以我能看穿「只有生兒子才能傳宗接代」這說法及帶來的象徵意義實則為鞏固這規則而存留。

(2) 假如我是梁巔巔,我懂得進深一點去看, 看通我所生的孩子及將來的offspring 不論是男或女, 其實都有我的基因, 換句話說, 即係話佢地都含我的「血、肉 和 骨」。

(3) 假如我是梁巔巔,我的智慧令我懂得看再高層次一點, 要令我的家族發揚光大, 又得以於後世子孫間代代傳頌, 行之有效的並非「生兒子、從父姓」,而是「我」將會怎樣對他們的人生發揮重大而又正面的影響、屆時他們(不論子女、內、外孫再延伸的後代 等)自會將「這個影響」薪火相傳。 有關例子比比皆是, 近期一點的, 我非常記得美國總統奧巴馬最常提及一個人對其人生有着關鍵性的影響, 那人不是他的父親、不是他的祖父,而是他的「外祖母」鄧納母!

(4) 假如我是梁巔巔,我理解堅持或偏好生兒子, 跟個人是否封建、傳統等無關 (因這些概念只不過是社會上的人建構出來吧, 我才不會上當去盲從), 有關的只是我能否參透上面 3 點所寫的真義。

Terence Yun said...

香港地,好多時是同外母外父家親近d,因為老婆至上的社會文化呢。哈哈。
所以唔好咁老定個仔跟你多d呀。

梁巔巔 said...

Queenly: 嘩!!!!!!!! 感動呀!!!!!

多謝 Queenly! ^^

1. 我已被傳統完全腐蝕!

2. 仔多多樣! ^~

3. 我冇咁偉大 and I am Chinese. :P

4. 我只係凡夫俗子 ja!

;)

鹿米館: 根據紫微斗數, 我個仔同我唔係咁妥......

:(

新鮮人 said...

生仔定生女係你話你咩?
儍瓜?

梁巔巔 said...

區曉微, 妳又精神病發作定還是未食藥呀又? Heeeee!

咁又係呀, 好以妳咁, 妳老豆老母生個妳呢個女出嚟咁, 個腦, 神經有問題, 黐線嘅, 畀人玩臭晒又冇人要冇人吼, 幾慘幾折墮先得咖!

好似妳咁講, 吓, 唔知妳老豆老母係咩報應呢?!

仲有呀, 妳咪乸生 tim 呀, 如果唔係妳啲仔女有妳啲基因就大撚鑊! 世代精神病! 女就仲衰仲悲, 發姣癲 tim! 呵呵呵!

哈~

嗱, amy 西, 係妳自己攞嚟賤咖咋! 又嚟呢度吠畀我 X!

梁巔巔 said...

新鮮兄: 盡力嘛. :)