Thursday, January 28, 2010

古惑鬼


呀哈哈哈哈哈哈~~~~~ 呀哈哈哈哈哈哈~~~~ 笑到我呀!!!!!頂癮呀!!!呀哈哈哈哈哈~~~~~~
有睇開古惑仔嘅,一定會好似我一樣笑成咁!冇睇嘅,唔緊要,我話畀您哋知點解咁好笑!

劇情誇張失實,犯駁拖書唔講嘞。事出古惑仔嘅作者牛佬成日唔記得畫入面啲角色嘅特徵同遭遇,例如疤痕會由左邊去咗右邊;有疤痕變咗冇疤痕;過去遭遇能夠離奇改寫。最離譜,係最近有個角色牛佬唔記得咗已經整死咗,竟然驚嚇地番生!!!!!!

有冇攪錯!!!咁都得?!!??!?!!?可見作者已經係幾咁求其同唔尊重讀者!

呢幅圖係網上某論壇一位仁兄製作嘅 (將八壯士準備劈友照改成八壯士靈魂化,再將背景整到陰森 Feel,配 o埋抵死字句。)!真係好得!好好笑!靈感係牛佬無厘頭不合情理咁要啲主角8個斬2000幾個,結果8個死剩兩丁,攪到個社團冚家伶,而作者又經常犯錯,佢又好鍾意喺下期預告到最尾整句乜乜「扣人心弦的一期」、「節奏明快的一期」、「不可錯過的一期」等等諸如此類老土句子,加 o埋有角色神奇番生而作者唔記得事件而嚟嘅!

古惑仔。古惑鬼。哈哈哈!

5 comments:

樂遊 said...

古惑仔我只係睇過鄭伊健,漫畫就無睇

據說九十年代時的古惑仔係好好睇,連梁文道都話當年把中大宿舍的一大埋古惑仔掉了感到很遺憾。
如是說,龍虎門都選係唔錯了,起碼死了的角色無話突然出現。至於奪命老妖的眼罩就唔知會唔會時左時右

港男大力 said...

香港漫畫有佢既作風...
以前曾經追拳王....

舞了 said...

梁巔巔, 真係好支惑!!!

uncleray said...

我沒有看過古惑仔,不過最近玉郎好像出了一本將政治人物古惑仔化的書,見到疑似任總打爆曾蔭權,都有興趣看一看。

梁巔巔 said...

樂遊兄: 如果香港啲漫畫可以見好就收就好咯!

港男大力: 但有作風到到後嚟都變冇作風.

JY: ?

Uncle: !

我都睇過幾頁. 係幾得!