Monday, January 25, 2010

隨寫日記


* 頭髮剪得短,係好舒服,又易打理,好方便。而且仲好襯我 tim。爽爽朗朗,醒醒目目。

不過呀,剪得越短,長得越快。兩個零星期就走晒型,好煩!

呢,尋日又要去剪喇。一個月要剪三次髮,好彩我唔係女人,如果唔係,甘!

* 今日開始,唉,又要返番仲遠過新界嘅九龍灣喇 X!

返呢個鬼地方同北角最大嘅分別係,除咗遠,車錢貴好多!嘢食貴好多!啲嘢唔好食!

睇我幾時唔做。走~

* 港鐵站,最鍾意香港、中環、金鐘同天后。其次係炮台山、北角同葵芳。再之後係太古、柴灣、尖沙咀。

最憎,係旺角、灣仔、觀塘線一帶!

4 comments:

港男大力 said...

我都啱啱剪左頭髮....爽哂!!!!
乜你去九龍灣好遠既咩?

新鮮人 said...

我喜歡九龍灣和觀塘喎,
哈哈哈哈~~~~~

舞了 said...

巔巔, 係唔係我太out呢, 我以為男人剪髮係叫飛髮的, 特別係果d本身頭髮短到無長度可言既, 唔係飛就係剷架啦, 咁短點剪呢?

梁巔巔 said...

港男大力: 09:40出門口, 11:15先到!

新鮮兄: ^~

JY: 頂~~~~~ 我講慣咗吖嘛!