Saturday, December 19, 2009

食包

「近代」嘅麥記,每隔一排就會整啲、重複啲加料雙層包或者新品種。好可惜,每次都畀人彈多過讚。

今次嘅蝦寶同雙層蝦寶都唔例外。

不過,我就覺得今次嘅蝦寶同雙層蝦寶幾好味噃(講明先,我都係一向對麥記冇乜好感嘅!)!而且,好味過 KFC 嘅同類蝦包。但首要條件係點包嗰時,一定要叫縮骨嘅麥記加多啲醬汁!

所以話,各花入各眼,各飽啱各口~

4 comments:

新鮮人 said...

哎呀!
我哋兩個人一定唔會爭嘢食啦,
大家嘅口味相差太遠了,
今次嘅蝦堡?

好難食!!
多醬仲難入口! =(

舞了 said...

麥記, 純粹係一個為咗左方便同省錢既選擇, 如果要食, 我幾乎千篇一律兒童樂園餐. 人多d, 就會要麥樂雞, 可以share. 蝦寶呢d新意思, 真係吸引唔到我d好奇心同食慾.

Anonymous said...

其實新品種是地區性的,我這邊的麥記就沒有隔一排便出新品種這玩意了.

想是因為香港人貪新鮮,他們想要以新穎來吸引顧客罷了.

梁巔巔 said...

新鮮兄 & JY: -_______-"""""

軍軍師奶: 講真, 麥記 oD包, 係同類快餐店中至差嘅!