Friday, December 18, 2009

貓狗之別

有樣嘢,貓同狗唔知邊個叻。

聽個個有以下經驗嘅狗主講,如果中途突然養多一隻狗,原本養開嗰隻會勁呷醋,會扭計,會唔開心,更甚者仲會發晒癲 tim!(但奇怪,如果係貓呢,隻狗又會冇嘢咖噃。)

而貓呢,就唔會好似狗咁嘞。

咁您話,究竟係狗叻啲,夠人性嘛。抑或係貓叻啲呢,夠豁達睇得開嘛。

P.S. 聽過一位朋友講,佢隻狗呷醋,開頭只係變到戇居居,到見到佢主人,我個 friend 仲繼續,佢竟然通屋屙屎屙尿!

激!好笑!

11 comments:

Anonymous said...

聽過有貓的人說,貓都會呷醋.
不過狗的大小姐(不論男狗或女狗)脾氣比較重D罷了.
貓比較收歛D.

所以..都答不上.

舞了 said...

我好鍾意狗, 狗太聰明了, 我唔會懷疑佢地有思想有情感同有自己既價值觀, 所以同佢地一直都溝通得好好.

我依家只狗仲係bb黎, 比較細膽, 怕高, 佢會意識到邊d位置有危險, 佢唔止唔會企埋去, 連見到我地人類企喺果d危險既地方, 佢都會不停吠你, 好似喺度警告你有危險咁, 直至你停止呢d危險動作為止.

細個屋企都養過幾只貓, 但真係冇乜印象跟貓親近接觸過, 佢地只係神出鬼沒咁住喺間屋度,定時定候就出黎吃飯, 從來唔覺佢地會對呢個家庭表現有出咩關心同責任感既.

新鮮人 said...

無話邊個叻嘅,
各有特性啫,
女人會"呷醋",
男人就少一啲,
都無話邊個叻啲啦,
係未?

不過要養嘅就要考慮吓佢哋嘅感受,
話哂佢哋都係有感情架!

港男大力 said...

以前都同D fd講男人似狗, 女人似貓
但睇呢個情況,好似相反....

anmary said...

貓會唔會呷醋就唔知, 但會覺得有"外人"入侵打到新嚟隻貓飛起!

除非新貓係好bb嘅貓仔, 情況又會好啲.

呢個都係我啲養貓朋友嘅經驗之談~

梁巔巔 said...

軍軍師奶: 貓識同人玩心理!

JY: 喂, 去過妳嗰度. 但點解唔設留言呀? :)

新鮮兄: ..... 咁又係. 各有 market. ^~

港男大力: 叮! 但貓嘅其他性格, 尤其是嗲人嗰陣, 又真係好似女!

anmary: 貓惡起上嚟, 好得人驚!

呢點最似女! Heeeee!

嘿嘿 said...

只喜欢狗狗,不喜欢猫!

那只狗通屋屙屎屙尿是为了抢占地盘,它要下马威告诉新狗,有它粪便的地方就是它的地盘。熊猫也是这样划分地盘的。

舞了 said...

dd, 我既文章失禮死人架, 開壇實聽俾人插死啦. 不過, 如果你有咩指教, 直接喺呢度話我知未得囉, 我幾乎日日黎捧場架.

梁巔巔 said...

嘿嘿: 講開熊貓, 原來佢哋嘅基因, 係似狗多過似熊的呢!!!!!

JY: 多謝先! ^^

唔係喎, 妳啲文筆都好勁吓噃!

Anonymous said...

我家兩只貓似狗多一點, 終日追逐打架, 碰撞跌大小物品, 勸交無用. 而且也很會呷醋, 有很多時我覺得牠們自以為是人. 唉!

梁巔巔 said...

貓同狗, 都有靈性!