Thursday, November 26, 2009

正確歪理

而家交通越嚟越犀利發達,好似不久將來就通車嘅廣深港鐵路咁,去廣州只需48分鐘,去南京只需8個鐘,北京只需十小時!超級勁快捷方便!

不過。。。。好似快捷方便得滯呀呵!辦公事做嘢,當然越快越方便越正。我意思係指,我覺得,地方與地方之間,會冇咁相隔,冇咗嗰種新奇、神秘同 o埋旅行嘅快感囉。

真係咖喎,幻想一下,試試有種新科技,一秒就可以到達旅遊目的地,開始嗰陣梗係過癮,覺得好正。但慢慢,就會感到,冇癮之至。到時,寧可搭番最原始嘅交通工具去,仲要適當地有咁慢得咁慢~

情趣至緊要。

14 comments:

Anonymous said...

巔巔, 你仍然可以用對腳由西貢穿越馬鞍山, 飛鵝山, 獅子山, 金山, 大帽山等等, 去元朗恆香餅家買老婆餅咁浪漫下架. 駛鬼理佢東鐵西鐵咩.

呢個都係正確歪理. jy

新鮮人 said...

都係架,
到時無得坐京港列車,
細看由北至南的四時變化,
真係幾無癮架!

anmary said...

去北京一個鐘!? 咁咪仲快過搭飛機!?

梁巔巔 said...

JY: -________-""""""

新鮮兄: 係啦! 英雄所見呀!

anmary: Sorly! 我黐咗線! 應該係10個鐘先啱! 已改! ^^

嘿嘿 said...

有时不惜嫌东西
无时苦切求天赐
人性无理硬套理
天性不足本难侍

哈哈哈~~~
砸到正?

Anonymous said...

巔巔, 你係咪就黎結婚呀, 去邊度渡蜜月呀, 不如稔下坐火車去新疆吖, 好有情趣架. jy

Anonymous said...

巔巔, 我可唔可以再借你個網誌出個尋人呼籲呀, 我唔想咁隱諱, 一於揚埋佢個名出黎, 咁就唔會再誤會, 或者錯過都唔知啦. 我肯定佢追你個網誌追到如影隨形架. JY

梁巔巔 said...

嘿嘿: 人性嘛! ^~

JY: "我可唔可以再借你個網誌出個尋人呼籲呀, 我唔想咁隱諱, 一於揚埋佢個名出黎," ---> Okay. ^^

Ebenezer said...

巔巔:

你真係好浪漫噢!

港男大力 said...

諗起一句說話:
xxx,行路上廣州!
為左方便d 生意人同探親既人咪咁囉

去旅行既話, 梗係唔搭佢啦~~
大陸巴士除外...(痛苦..)

anmary said...

我真係以為一個鐘呀! 仲諗: 咁咪可以成日去北京囉~! 再諗: 咁咪應該貴過坐飛機囉!?

原來我都幾單純=p

richmapoor ma said...

交通越方便, 地區間的差異便越少!

Anonymous said...

梁巔巔 said...

嘿嘿: 人性嘛! ^~

JY: "我可唔可以再借你個網誌出個尋人呼籲呀, 我唔想咁隱諱, 一於揚埋佢個名出黎," ---> Okay. ^^

呢個尋人遊戲愈黎愈沒戲了,
我仲係諗d辦法wen番糧餉好d. jy

梁巔巔 said...

Ebenezer: 我係咖! ;)

港男大力: 咁當然要以舒服行先 la.

anmary: 哈, 間歇, 局部單純, 正!

richmapoorma: 真係有辣有唔辣~

JY: ?