Wednesday, November 25, 2009

狗狗主


點解啲狗主放狗嘅時候,啲狗屙完屎會執,但屙完尿就唔 Q 沖?!

點解啲狗主唔用張報紙墊住啲狗屎,而要等啲狗屎屙咗喺地先用報紙嚟執?!

點解有啲狗主放狗嘅時候,隻狗完事前就一頭一尾分開行,完事後就一齊行?!正契弟!

點解有啲狗主會容許佢哋啲狗當街仆嘢?!

點解有啲狗主會畀隻狗喺街亂咁走,撞 o親人?!

好明顯,呢篇狗狗主,意即好很狗嘅狗主~

9 comments:

Anonymous said...

點解啲狗主放狗嘅時候,啲狗屙完屎會執,但屙完尿就唔 Q 沖?!

答: 喺街度點沖呀

點解啲狗主唔用張報紙墊住啲狗屎,而要等啲狗屎屙咗喺地先用報紙嚟執?!

答: 我都想隻狗合作放落張報紙度, 咁就容易清理好多.

點解有啲狗主放狗嘅時候,隻狗完事前就一頭一尾分開行,完事後就一齊行?!正契弟!

答: 呢個一定唔會, 我怕有人拐走我只心肝呀

點解有啲狗主會容許佢哋啲狗當街仆嘢?!

答: 如果真係咁不幸, 作為主人既我怕且要揾情緒輔導囉

點解有啲狗主會畀隻狗喺街亂咁走,撞 o親人?!

答: 我都唔想架, 鬼叫只狗仲跑得快過我咩, 雖然佢只係只bb寵物狗

好明顯,呢篇狗狗主,意即好很狗嘅狗主~

答: 好明顯, 我唔係.

jy

港男大力 said...

小弟住屋邨(唔好問點解屋邨有狗!)
都唔會行近d柱邊...
如果見到好似網主講得咁狗既狗主...
咁佢連狗都不如

Ebenezer said...

查真,好多狗主,比狗更狗!!

梁巔巔 said...

JY: i~ 可以用支水倒一倒咖嘛! ii~ 趁佢屙嗰陣墊住咪得咯! iii~ 我都估妳有公德! :)

港男大力: "都唔會行近d柱邊..." <--- 冇錯!!!!!!!!!!!!!!!

Ebenezer: Damn right!

anmary said...

我見樓屋企樓下啲人放狗會一人拿着報紙和一支水, 我覺得好好呢! 雖然沖淡都係會有味, 不過好過咩都唔做.

你話啲人會執屎都好, 我而家公司搬咗去荃灣, 日日放LUNCH都會見到狗屎, 而且仲經常喺正路中心... 超討厭!!!

港男大力 said...

莫講話荃灣, 真係度度都有...
有次夜晚返屋企, 係另一邊門行入大廈, 門口正正有一大舊金!!!
差d 中招....
幾想大叫小....la ba...

新鮮人 said...

我住月華街,
超多狗,
我都好想問你啲問題,
而且仲要加多條:
「點解啲係咁吠﹐嘈到死都無人理架?」

梁巔巔 said...

anmary, 港男大力 & 新鮮兄: 所以, 真係人衰過狗!

Anonymous said...

據聞,食環署話,
狗狗小便之後,用水去沖,反而係唔o岩o架

el