Monday, November 23, 2009

舊衣服挑情


我不大會把舊衣服丟掉,即使是內衣褲也可以一穿多年。外衣如大褸、襯衫、恤衫和褲子更可一穿十多年甚至廿多年 (不再合穿的當然例外。以褲子最多。唉,腰圍年年月月增多而減甚少。),總覺得它們仍好看,而且,很容易弄壞其他東西的我,衣服,在我身上反而會「活」得命長!

對於舊衣服,尤其是每次穿起每一件的它時,每一次,都會感覺強烈~ 那時那刻,往人往事。今衣猶在更仍穿在身,然而,故人舊事已盡去難收,一切一切,那些那些,現不在存在的前塵往事都一一成為人生頁上不在存在的唏歔,感慨之餘,這,不失多愁善感之中帶著一抹必要的獨特瀟灑。

昨天,我穿上了十五年前的外套,沒事先安排好的走過了一兩地方,他她它們~ 在哪裡、已不認識、變了、消失了、仍有聯絡、情感依然。這是一閃而過的感嘆感慨,卻又是那麼入心入肉。更是被舊衣挑起的經年已忘人事地感覺。

20 comments:

新鮮人 said...

依家仲諗舊事?
不要再回頭了,
因住被人扭耳仔呀? =p

Anonymous said...

巔巔, 我唔注名你都居然認得我, 我好榮幸呀!jy

uncleray said...

你的另一半知不知你這個blog呢?

港男大力 said...

係咪咁啱呀.....我又執衫你又執衫....
btw,...有人叫我叫你返屋企....

梁巔巔 said...

新鮮兄: 唔係剩係愛情 ga ma! 仲包括友情同地方.

JY: 妳搵番妳男朋友仔未呀?

Uncle: 知! :)

港男大力: 同你有緣喎真係!

我唔係 JY 佢個男朋友呀!

Anonymous said...

大力, 梁先生比較削, 唔似得巔巔肥肥白白咁可愛; 佢對眼比較dup, 無巔巔咁精靈. 佢個鼻唔似黎小田, 但係有d似徐小明. 唔明點解d人話佢似梁朝偉既, 我聽到之後都足足笑左3日. -,-

Anonymous said...

仲有, 梁先生唔識講粗口的, 更唔會做用粗口鬧女人呢d咁冇風度既行為. 梁先生平時好老實, 如果佢講大話, 好多人都會對呢個世界冇哂信心.

(不過, 我懷疑佢係會講流利既粗口, 同埋講佢自覺唔覺係大話既大話的.)

港男大力 said...

咁深既...

梁巔巔 said...

JY: 妳又知我個樣係點?

港男大力: 係咯~

anmary said...

我都好少掉舊衣服, 因為我係貴買平着嘅人, 所以啲衫都keep得好新, 好多時都着到357年^^

不過最近不得向現實低頭... 35年間肥咗20磅... 着唔落... 同埋廿幾同三十幾又唔同, 好多衫太"少女"... 我都唔係幾好意思着=p

anmary said...

打漏一句: 證明舊衣雖好, 不過新亡才最合身嘛~

anmary said...

係新衣..........

Anonymous said...

尋日去飲, 剛啱屋企換季, 摷極都摷唔到件飲衫, 又趕住出門, 結果求奇是旦揾左姨甥女幾年前一條深紫色雪紡質料, 鬆身, 高腰, 多層式既妹妹裙頂檔, 仲揾埋黑絲襪襯對鮮紅色既尖頭高根鞋.

著舊衫, 唔只可以懷緬昔日青春, 直情可以扮青春, 唔怪得巔巔都會被舊衣服情挑啦. jy

梁巔巔 said...

anmary: Heeee! 呢方面仔就冇呢啲煩惱嘞!

JY: 妳幾多歲?

Anonymous said...

我大概比巔巔小八歲咁啦 -,-

梁巔巔 said...

妳又知我幾歲?

Anonymous said...

咁你咪講黎對下數囉, 睇下邊個大邊個先.

Anonymous said...

我一定死跟架, hei hei

梁巔巔 said...

36歲半

Anonymous said...

咁, 我咪28半囉, 咁易計.