Sunday, November 22, 2009

噏一點~

尋日同個信觀音信黃大仙信關二哥信太上老君等等嘅客傾偈,傾傾吓自不然講到神神佛佛 (須知道,我都係神棍嚟。)。

條友話佢將個觀音、關二哥擺咗喺麻雀房度,保祐佢大殺四方!我心暗 X:「乜咁唔尊重吖?!」

最離譜係曾認識一啲朋友,哈,佢哋竟然將請番嚟嘅神佛擺喺睡房喎!唔乸係吖嘛?!X,呢啲要避忌咖嘛!

咁樣樣,神佛都畀佢哋吹到「啤」一聲~

雖然,神佛已超越一齊,不過,人都要對佢哋尊重。呢啲亦係自重。

6 comments:

新鮮人 said...

我又唔信觀音神佛會保佑啲人贏麻雀大殺四咁無聊囉,
都係啲人自己呃自己啫!
要神佛保佑,
不如做多啲善事仲好啦!

Anonymous said...

之前還嫌個觀音像放在大廳不好, 想搬到房間去添.

其實, 我都不信神的, 但家人不許丟掉個像.

樂遊 said...

但係特別以前的公屋,無房無剩.....怎辦呢?

Anonymous said...

八卦問一問, 歡喜佛係咪都唔放得入房? 或者, 有冇乜嘢神佛可以入得房的?

只係好奇咁問, 我是不會把這些東東放入房的.

anmary said...

佢都幾有趣, 觀音又點會令你大殺三方呢?
我覺得佢唔係真正嘅信觀音嘅人...

好多人, 其實唔係真正信嗰個教嘅教義, 只想從神佛身上魏到利益好處... 歪晒...

梁巔巔 said...

新鮮兄: 啱! 人好神自會庇祐!

Anonymous JY: 梗係唔好丟啦! 罪過罪過!

梗係唔好放喺廚房! 灶君除外.

樂遊兄: 唏, 咁, 啲神佛會體諒嘅!

anmary: 所以, 亦最憎啲人做完衰嘢走去告解!