Wednesday, November 18, 2009

轉貼蔡瀾一文~ 羞恥

我很少轉貼文章的。

「2009年11月16日

做事有始有終,向大家報告:我們忙個老半天,向政府提出將天水圍那塊空地創立大牌檔村一事,應該是像《大公報》的小道消息,胎死腹中!

最後得到發展局的通知,是說我們只徵求你們的意見。因為你們提出要政府出錢搭棚,所以我們不幹了。我收聽到後回信:『政府既然不肯出錢,一早說明好了。不出錢也有不出錢的做法,我們可找人來投資,怎麼用不出錢
這個理由來回絕?』

由小道消息傳來的是:發展局局長林鄭月娥與傳媒茶敍時透露,該地皮將以短期租約形式租出,可能用作停車場以配合濕地公園日後的發展。而發展局副秘書長 (規劃及地政) 的傅小慧承認:『推動地區改善計劃,須統籌多個不同部門及物色營辦機構,但目前往往缺乏牽頭的機構。』

這是甚麼話?我們不是帶頭統籌了嗎?

唉,算了,算了。官字兩個口,和她們辯論些什麼呢?一開始,我們是為了讓天水圍洗脫悲情城市這個污名而努力的,最初政府和我們討論時,也希望造福人民,以免租方式製造就業機會。

當今成什麼樣?一個停車場,能造就多少職位,日夜兩更,職員最多十人,算得了什麼?怎麼比得上開大牌檔,就業數百人呢?當然,做官的,不做不錯,辦停車場又有收入,是一個解決問題的最妥當做法,這我也明白。還以為有些官員是好人,肯為人民做點事,到最後也只是一群求老後有一筆退休金的人。

唉。有一部電影,黑澤明導演的,叫《留芳頌》,應該買大量 DVD給做官的看,看一個小公務員怎麼到處奔波,用他的餘生去幫助別人。

這才是真正的公僕,請諸位高官反省,在夜闌人靜時,撫心自問,此世做人,羞不羞恥?」

特區政府,可以十億百億的捐錢去四川;可以借幾十億給別國政府;可以豪爽的加自己友人工;但這六十萬,卻緊手肉酸至此,特區政府,一眾官員,去死吧!

10 comments:

新鮮人 said...

鬧得好,
咁次真係要講句粗口了,
少佢哋老味吖,
去食屎啦,
浪費哂別人的心機和熱情,
班狗官唔值得我們養,
全部都無能用架!

bittermelon said...

剛巧我也是寫這個題目.

http://bittermelon2009.blogspot.com/2009/11/blog-post_18.html

我留意到一樣嘢,原來罵人也可以不用粗口,而且其程度比粗口還震撼,蔡生的確利害.

樂遊 said...

蔡生寫野不向風花雪月,少涉政治,這實在是異例,相信佢都火到爆頭。
政府之失就是如此,有些事沒有好壞的:即如一開始就搞停車場,沒有幾個市民會出聲。就是要叫人提意見,搞計劃,最後卻來個反高潮,就最抵屌。
第二個乞人憎就是懶!懶去想一個合理一點的理由。搞大排檔會引起噪音、垃圾、污水、空氣等等的污染,附近仲要有濕地公園,那麼地靈人傑,求其拿一樣發大講都上得大台啦,就係懶。
「留芳頌」我都睇過,印象中係原是頹爆公僕主角發現有cancer,命不久矣,於是要「做好事,說好話」。所以要改變那些高官不是給他們睇留芳頌,而是要……嘿嘿!

港男大力 said...

叫你又唔做,做你又唔俾, 俾你又做得唔好
呢d 係大家d既心聲

真係好搞笑, 無眼前利益既, 唔做
覺得俾人搞, 怕無面既, 唔俾做
有得發展, 但"老爺唔俾", 唔敢做

係呀, 佢地既責任咪"分工"囉
分好類,邊d做得邊d 唔做得
咁就朝九晚六啦!
仲要收幾十萬一個月添!!

梁巔巔 said...

各位, 如果有示威, 請一齊同行! :)

好想搞革命! 但冇膽..... :(

樂遊 said...

搞革命?中共搞革命起字頭,都幾難夠佢玩。
現在有百萬威武文明之師,加個毛澤東思想方陣,真係陣壓同胞天下無敵。

不如叫英國再打一次中國,你做漢奸策反,就同佢地講上次送個香港,份禮太寒酸,今次送晒成個中國俾佢,國書都寫埋(As a so-called great power of the world , the gift given to you last time was too cold-sour, this time , to celebrate your kind occupation of HK XXXTH anniversary , we'll make the whole china as a gift to you )。

到時你一身都係荷蘭水蓋,成個民國軍閥般,型爆,仲可以要求
Her Majesty, may I have 井岡山 as my fief

anmary said...

天水圍從來都不是"悲情城市", 這只不過是一些人用來增加自己政治籌碼的把戲!

梁巔巔 said...

樂遊兄: 但要我做漢奸, 我又做唔出噃!

最好, X, 搞獨立! 香港國! (唔好讀歪!) ^~

anmary: 但天水圍的確多悲劇呀!

賈真 said...

依家統治香港個班衰狗官及地產佬,同埋北佬幹部,攪到香港七個一皮,本來好好地是中國一個最佳對外聯絡及接收各種資訊、資金嘅窗口,兼負起與世界各地銜接交流嘅角色城市,竟淪落到現在半死不活,難道呢班狐群狗黨唔係漢奸?

講真,英國佬雖不擇手段奪掠香港,但百多年來對香港及不少國內南下避難人士都有庇蔭,真可以講句'漢恩自淺胡自深'。

相較大陸現時還無條件將大片土地奉送俄羅斯又算得乜。做投英漢奸,有時都係俾迫上梁山。

梁巔巔 said...

賈真: Hihi! 歡迎光臨!

完全同意兄台之言! ^^