Thursday, November 19, 2009

急快噴瀉勁


嚟得好急!嚟得好快!

尋日仲好地地,只係唔知點解個肚好脹。點知一到半夜開始,到今日,我頂,屙咗廿幾次喎!!!半夜屙得最犀利!直頭屙到齋噴屎水或者水!屙到虛脫,人都乾 o埋!

今朝又走去搵醫生,醫生話係急性腸胃炎。佢問我呢48小時食過啲咩。。。。大鑊,我日日口唔停食咁多鬼知咩!但我有理由相信係星期一傍晚食嗰碗車仔麵出事。

而家食咗藥,好好多。只係間中仲有 oD抽住痛,但起碼冇再屙。如果唔係,好痛苦難過!我 pat pat 已經損晒。。。。

11 comments:

樂遊 said...

唯有當清腸胃啦,保重

Anonymous said...

噫, 咁啱既, 今朝大清早有人嘲笑我進入冬眠所以咁晏都唔起床喎. jy

anmary said...

係囉, 只好當減肥囉, 會唔會開心返少少~?
記得食返幾日清清地喇... take care!

macy said...

保重吖, 暫時忍忍口, 唔好食太刺激的食物啦!

浪子m: said...

所以平時是很幸福

梁巔巔 said...

樂遊兄: 直頭成個人冇晒水腫清減晒!

JY: 但妳冇病嘛!

anmary & Macy: 我會咖喇! 多謝! :)

m: 一般咋!

港男大力 said...

當清腸胃啦....
保重呀....
有冇瘦度呢haha...

新鮮人 said...

冬天都出事?
間車仔麵一定好烏糟,
以後咪幫襯了!

蘿友損咗可以搽返啲俄羅納鷹膏喎! =p

保重身體!

港男大力 said...

見到新鮮賣個廣告...
蘿友查俄羅納英....

"錫哂你" hahaha.....

講笑~~
好D未呀

Anonymous said...

有病都要通頂, 唔病都捱到病啦. 巔巔, 唔好做啦, 或者做少d啦.jy

梁巔巔 said...

港男大力: A~ 個肚腩真係細咗!

今日終於好番晒啦~ :)

新鮮兄: 而家, oD流感反而冬天先作惡! 我都覺得奇!

JY: 多謝關心! ^^