Wednesday, October 14, 2009

每個 Office 都會有。。。。


出嚟做嘢咁耐,我發現,每間公司都一定有八婆。八婆,乞人憎!而八婆入面,最最乞人憎係嗰 oD廿零歲,但啲表情同動靜都好似啲師奶咁,十足婆仔,正「未老先衰」!

呢,我之前又遇到個嘞!嗰個婆仔八婆,廿 o靚歲,樣醜唔在講,最撚「un」我眼係對住老細就扮 Q ty,一轉頭就變樣兼變身!嘴蔑蔑,眼「稍稍」,似笑非笑。

講是講非當然唔少得!好似我咁,X 鳩,我大食為食成日食關佢撚事?!佢唱我喎!DKLM!

通常呢啲 Office 怪 X 都好冇天理,長命百歲!不過,哈,今次,例外!個婆仔八婆畀人炒咗!原因不明,但唔重要,最緊要係唔駛見到佢~

靚嘅八婆,我會原諒。但又醜又八嗰啲,有機會一定全力打擊!

15 comments:

Bungy-Zoe said...

好精警的DKLM!!

嘿嘿 said...

最衰的是那八婆如果是男人!

哈哈哈~~~~~

樂遊 said...

我公司有個admin(我真係覺得,唔知點解D CLERK,ADMIN,同hr係好盛產八婆)。由於我地覺得佢沒有甚麼function(雖然背後我們尊她為國之棟樑),正確來說是她的function與古代太監相似,即把請假紙送往有關官員、計ot加班錢之類,一如宦官居中傳奏章一樣......亦一如宦官以此權而搞是非。其實她的真正職責是甚麼?就是居於深宮的皇帝放在外廷的「針」,所以有很人常常在她面前說說好話,說是搞好關係又好,說是巴結又好啦....外廷無事,她會找些「話題」,如果有事,就會找些「打擊對象」(其實同佢完全無關),在皇上面前道盡事情的任何一面,當然少不了的是假的一面啦。皇帝就以為她忠誠有嘉,為國除害。

最近,她有大病,未死,但已有兩個月無番工.......一切出奇地smooth,有些亂子出過,但很快就解決了,風平浪靜,是非數目以幾何級數下降。
但聽聞,這星期她會復職,繼續當一條國之棟樑!

梁巔巔 said...

Bungy-Zoe: Heee heee! ^~

嘿嘿兄: 那些簡直不是男人啦!

樂遊兄: 所以絕大部份嘅老細最狗, 但亦最戇鳩~

虎茶 said...

果句DKLM我笑左好耐囉..... 完全感受到果一份語氣and 聲量的控制.

梁巔巔 said...

XDDDDDDDD! 多謝! ^~

浪子m: said...

你間野係咪大公司

新鮮人 said...

對於啲持靚行兇嘅你點睇呢?
仲要係綿裏針添,
這才是最毒最恐怖!

anmary said...

八婆黑人惜, 八公仲黑人憎=p

不過你講得啱, 每間公司都有, 就算好細公司都會有, 好勁! 好在而家間公司無, 因為得我一個女人XDDD

我以前做大公司時仲死, 唔係一個, 係成隊! 當時年紀小, 真係招架不住, 連着裙返工都會俾人背後話你唔知博咩... 我當時會真係戚咗咁唔開心, 但男友係中環人, 我如果約咗佢當然係想着返條裙斯斯文文襯返佢嘛... 而且覺得點解咁都要俾人話, 唔開心架... 而家? 道行高咗十倍, 啋佢哋都有味啦! 不過亦因為年紀大咗, 要應付嘅八婆都level高咗, 唔再係講小是非, 而係同你大攪辦公室政治, 而且敵人有男有女, 仲難攪...

Ebenezer said...

唔好谷氣!最好唔好惹佢,等天收算;一陳俾佢屈你對佢有好感仲死!

uncleray said...

以前公司有個有jer的八婆,成日將別人的事周圍講,行為又似c9。我成日要忍著不去dup佢一鑊。

梁巔巔 said...

m: 行內叫唔細啦.

新鮮兄: 恃靚行兇嗰 oD, 我一樣咁憎!

anmary: 係啦, oD八婆, 太監真係連好小嘅事都可以用嚟攪咖!

Ebenezer: "一陳俾佢屈你對佢有好感仲死!" <--- 人間恥辱, 莫過於此呀!

Uncle: 太監, 八婆, 絕代雙妖!

anmary said...

太監!? 好貼切喎!!!

Queenie said...

你心目中何謂靚女呢 ?
不過都係工作者, 又唔係過人世...
放工咪閃囉 ... hehe...

梁巔巔 said...

anmary: ;P

Queenie: 我範圍好廣泛吓咖!

"放工咪閃囉 ... hehe..." Yeah! Heee~