Thursday, October 15, 2009

真餐廳


屋企附近有一間打正旗號,專門吃台灣美食的台式餐廳。記得當天我知道後,多開心!以為以後可以方便地一解思台之苦,怎知,一吃它的「台灣牛肉麵」,我幹!簡直震怒!

不好吃也不說了。白色的麵,加幾塊牛肉,配幾條菜,弄個竟然是白色的湯底,加一隻碗,一隻匙羹,一雙筷子,這就叫台灣牛肉麵?!!?!?!?

有沒有搞錯!那我用一個鵝肝,加塊法式麵包,不是也可開店叫 Din Din 法式餐廳?!

這種餐廳,不單只不忠不實,簡直離譜!無恥!

但不知何解,它的生意很好!奇!

說起台灣美食,在香港少見,亦一直未遇過一間像樣的。聽說在荃灣有一間,找天去試試。最近,發現一間名為「八方雲集」的台式美食食肆,它的大腸蚵仔麵線和各式水餃,噢!讚!!!!!!地道!好吃!尤其是它的大腸蚵仔麵線 (見圖),有台灣夜市的水準!更差一些便可與冠絕台北,位處西門町的阿忠麵線媲美!

這才是嘛!

這間「八方雲集」在北角、荃灣同旺角等也有分店,大家一定要試!

5 comments:

新鮮人 said...

咁正?
觀塘都有,
但見到啲嘢偏貴唔係好值咁,
所以無幫襯,
不過最趕客的是地下又濕又油又污糟,
睇見都唔開胃,
新店都係咁,
唉~~~~~

不過你讚得咁勁,
搞到我唔試又唔安落添!

anmary said...

我一向都唔好台灣食品, 無論啲人點讚, 我都係麻麻地... even去到台灣...

uncleray said...

沒見過這店,下次去開北角要試一試。

店在甚麼地方附近呢?

梁巔巔 said...

新鮮兄: 但, 有可能間間分店啲水準唔同咖吓!

anmary: 各有所好呢~

Uncle: 北角道. 春秧街對面.

Anonymous said...

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=7723

推介[西門町台灣麵食]