Monday, September 28, 2009

Bye Bye 九龍灣!殺入北角!

前日中午,終於由九龍灣殺入北角!好嘢!萬歲!

真係值得高做興咖!一來番北角真係近好多!番工只需廿五至三十五分鐘兼一程車就攪掂。九龍灣?噓,要成個半鐘兼轉三次車,最乞我憎係喺地鐵度仲要轉嚟轉去之餘,又仲要等好鬼耐!

二來喺九龍灣食嘢一啲都唔平,番九展就仲貴 tim!隔涉,任劏吖嘛!曾講過,喺啲工業區如觀塘呢 oD地方食晏係他媽~~~~~ 的中環價!九展就仲離譜!點離譜呀?試過有晚做得夜咗,叫入面地下嗰間算叫做茶餐廳嘅外賣飯盒,盛惠HK$50幾!!!!!以為叫咗酒店外賣吖 X~

而且,又唔係好味噃!話時話,九龍灣啲茶餐廳款式少,味道麻麻效率又差!成日送到嚟已經凍 Q 晒!唉,可以話冇樣好!

呢,北角就唔同嘞!嘩!又平又好味款式又多效率又奇快!好似叫個黑椒牛柳飯,連湯都係HK$28!仲要好好食!嗰兩塊牛柳出面鬆脆入面「稔」軟,仲唔係全熟嘅六、七成,幾有 Heart 呀!

番工雖然幾辛苦,但番北角,亦總算心情舒適。易頂。

6 comments:

程音語 said...

係呀, 北角通街美食,真係唔錯呀,遲d發現有乜好食既鋪頭記得介紹喎。

祝新工順利!

Ebenezer said...

恭喜你榮遷!恭喜!恭喜!

新鮮人 said...

好多九龍灣fd都唔係咁講喎,
九展可以麻煩啲,
但其它地方都唔算貴吖,
你喜歡北角喳?

梁巔巔 said...

音語兄: 一定!

多謝祝福! :)

Ebenezer: 多謝! ^^

新鮮兄: 總之喺九龍灣要叫外賣嘅地方, 好食嘅甚少呀!

BlingBling said...

恭喜轉新工作~!

梁巔巔 said...

多謝! 但唔係轉新工, 而係轉場. :)