Wednesday, September 02, 2009

各有各路

每種人,每個人,都有一些路,一條路去走的。而每條路,這些路,不一定有高低富貴貧賤之分。例如,就拿我自己來說,我小時候,大約六、七歲,我便申請做小狼隊,但好古怪離奇,一直到到小四都參加不到。後來在父親的一位朋友介紹下,以為終可加入。誰知等了又等,仍沒消息,於是就打去問他。他竟答道:「係!點呀?小狼隊好不好玩?」

XQYZ#$%!!YXQZX#X!

結果,一直到到小六,始終都沒有加入童軍。後來升上中學,那時童 (軍) 心已不再,可能加上不屑吧,也就沒再嚐試參加了。

又例如,我自小便有一副好歌喉,且亦有唱歌天份,但就一直無緣入到合唱團。記得兒時,有一次明明已通過了測試,但卻收不到取錄通知。

但另方面呢,卻由於在音樂事務統籌處學小提琴之故,所以得以順順利利簡簡單單進入樂團。(直是不入也不成。是強逼入的!)

所以,命裡有時終會有,不想有也得受;命裡無時莫強求,強求不到人更憂。

知命。盡力。樂天。

共勉。

13 comments:

浪子m: said...

有感而發?

新鮮人 said...

可能你好色呀,
俾你做咗小狼隊就好大鑊,
啲女童軍實出事架!
哈哈哈~~~~

bittermelon said...

突然記得一首詩:

童子軍,食雲吞,打爛碗,賠十蚊,無錢賠,賠碌棍...

哎呀,後面仲有幾句唔記得咗,記番起話你知啦.

Ebenezer said...

有時喺街見到啲阿伯著套小狼隊制服通街走,相信加入小狼隊其實係冇年齡限制嘅。不如你現在走去加入啦,一嘗宿願啦^^

uncle ray said...

若每個人都可以做到那六個字,就會有很多快樂的人了。

bittermelon said...

小狼隊有年齡限制的.其實"小狼隊"是"幼童軍"的另一個叫法,年齡必須在7歲半至12歲之間。

至於在街上見到的穿著童軍制服的"阿伯",他們是"童軍領袖",年齡必須在18至64歲之間。

童軍有幾個支部,全以年齡來劃分,詳情如下:
1)小童軍: 5至8歲,不用穿制服,但要配帶旅巾。
2)幼童軍(俗稱小狼隊):7歲半至12歲,制服是短恤衫短褲,頭戴cap帽.
3)童軍:11至16歲,制服是短恤衫短褲,頭戴綠色巴黎軟帽.
4)深資童軍:15至20歲,制服是短恤衫長褲,頭戴紅色巴黎軟帽.
5)童軍領袖:18至64歲,制服有兩種,平時是短恤衫長褲,頭戴綠色巴黎軟帽.出席訓練時則是短恤衫短褲.

嘿嘿 said...

我也是错过了想往的童子军,还好有一批童军朋友,结果每年老童军聚会都有请我出席,总也能和他们闹在一起,欢乐无比!

梁巔巔 said...

m: 係.

新鮮兄: 紅十字啲女好好多!

Bittermelon: 你肯定大過我! ^~

另, 你係童軍?

Ebenezer: 而家玩第二啲! Heeee!

Uncle: 話難唔難話易唔易, 都係嗰句~ 盡其在我.

嘿嘿: 哈, 某種補償喔! :)

macy said...

讀小二時很想做女童軍, 但班主任話我矮, 叫我唔好參加, 所以就無參加到咯...但係我諗黎諗去, 都唔明白高度同做童軍, 有咩關係?!

嘿嘿 said...

怎么香港的童子军有限额的吗?好像有问题?

bittermelon said...

理論上,香港童軍的參加人數是沒有限額的,但要視乎主辦單位領袖的人數,如果領袖人數多,收的童軍人數可以多些.

我是以前是童軍領袖,帶過小朋友,坦白講,仲辛苦過幼稚園老師,而且當童軍領袖全是義務性質,要很喜歡小朋友才成.

樂遊 said...

我有玩club 仔(小狼隊)和scout.但總是沒有甚麼成績.即是:大家都紮野,人地兩野搞點重要結實,我就錯完又錯,完成了....搖兩野就散晒.
行山.....我永遠行得最慢,體能最差.至於指南針和地圖...到現在都唔識睇.
包三角巾,崩帶....這個好一點,我幾年前去st.john讀急救,總叫學識了.
人家一袖都係章,我就兩袖青風.
以前d童軍領袖好鬼惡,我就常被佢地丙

那時已准許女仔加入童軍,但係印象中她們都比較男仔頭,表面基本因素亦較參差……
當時亦有女性童軍領袖,色狼見到都變小狼

梁巔巔 said...

Macy: 所以真係整定嘅有好多嘢!

嘿嘿: 是沒限額的. 請看下面 Bittermelon兄嘅解釋. :)

Bittermelon 兄: 嘩! 多謝解釋!

有愛心 ar ha! ^^

樂遊兄: "人家一袖都係章,我就兩袖青風." <--- 笑到我吖!!!!!!!

"以前d童軍領袖好鬼惡,我就常被佢地丙" ---> 係呀! 記憶中, 啲童軍好 Q 曳!