Saturday, May 30, 2009

雜寫一通

1. 新發現,有線怪談嘅新女主持好索!身段又好!

2. 我好 likey 嘅陳貝兒離開咗有線,唔知係唔係會過去無線?

3. 又一次証明,呢個世界夠薑夠惡夠癲夠神秘就得咖喇!大家睇睇北韓~

4. 六四廿週年,各路人馬都做大佢。越嚟越覺得之前同最近反六四嘅嗰啲友仔其實係忠嘅!甘願背負罵名而幫手做大六四廿週年!

5. 教育三殺~ 母語殺、通識殺、普通話殺,一波未平一波又起,一浪接一浪,問您死未!?

6. 曼聯輸咗畀巴塞,heeeeee!開心死我咯!!!!去得遠跌得痛,呵呵呵,曼聯抵 X 死。

7. 刺蝟,係,係好得意好可愛!不過,原來啲屎尿排泄好臭!仲臭過白老鼠 (我細個養過)!所以,凡係想養哺乳類動物嘅朋友,留意嘞!

8. 我冇買古惑仔睇嘞,但間中會喺某啲「地方」睇囉。個作者牛佬黐 X 咗線!書中多位一線主角同其他二線主角,大配角將會喺今個單元釘蓋!

讚嘅係夠 Pok!唔似其他漫畫書咁,啲主角成日唔死,最佳例子係龍虎門同風雲。彈嘅係冇咁嘅必要,因為當中唔少仲有發揮,可以寫嘅空間,咪乸為咗谷書而監硬整死啲角色!仲要玩悲壯而玩冚家剷~

9. 最近,駭然發現多年前拍嘅一張相片,竟然係靈異照片!過兩日會 post 上嚟畀大家睇睇。

10. 經過我嘅親身試範,原來,戒酒係易過戒煙咖!偏偏酒稅唔加,煙稅就加到九彩!我 X 鳩!

10 comments:

浪子m: said...

新主持叫咩名呀?

新鮮人 said...

9: 點解要等兩日呀? 你當係"節目預告"咩?

10: 咁不如食煙戒酒啦,做男人點都要有一樣半樣(壞)至得嘅! =p

Queenie said...

希望你能戒煙和戒酒, 祝願成功 !!! ^o^

Anonymous said...

7. 有邊種動物啲屎尿係香呢?連人啲屎尿都唔會香啦!

10. 唔知飲酒多定食煙多會易病D呢?真的咁難戒?

梁巔巔 said...

mingmanfred: 今晚等我睇睇再話你知. :)

新鮮兄: 9. 學怪談, 有節目預告! ^~

10. 應該係戒煙飲酒呀!

Queenie: :)

軍軍師奶: 7. 唔係哩, 嗰種臭真係好難頂!

話時話, 龍貓唔臭咖噃!

10. 兩樣都咁衰!

煙難戒好多!

新鮮人 said...

飲酒好啲咩?

梁巔巔 said...

當然好好多! 唔過量嘅話起碼有益!

梁巔巔 said...

mingmanfred: 叫陳曉華. ;)

uncleray said...

About #3, 唔怪得你叫梁巔巔了 :)

梁巔巔 said...

挑~~~~~~~~~~~~~~~~~