Thursday, May 28, 2009

假日好味!


今日係端午節,端午節,唔一定要食粽嘅。試吓以下呢味啦!

卡通片~ 天才小廚師入面有個咖喱天才馬志良,而家喺呢度,現實世界有我,登!登!梁巔巔,教大家煮,登!登!咖喱羊肉!

材料 (以4個人份量為標準):

巴西羊仔肉 (山頂百X有得賣) 8條或普通羊扒3 - 4塊。
咖喱粉及咖喱膏各一茶匙 (我用開嘅係香港冠益華記那隻)。
糖2湯匙。
鹽一茶匙。
生抽兩茶匙。
雞粉半茶匙。

做法:

1. 把羊肉斬件後出水 (出水即把水煮滾後放已斬好的羊肉粒落去煮),約15分鍾後撈起待用。

2. 把已切粒的洋蔥倒入燒紅及已落油嘅鑊,再加各一茶匙咖喱紛咖喱膏及已出水的羊肉炒約3分鍾後再加已切好的馬鈴薯,又再炒3分鍾,炒呀炒~ 炒呀炒~ 係咁炒;兜呀兜~ 兜呀兜~ 係咁兜~ 之後加水及材料部份的調味料。而水的份量要蓋過鑊內的材料。

3. 把鑊蓋上炆30 - 40分鍾。注意嘞大家!期間要留心水一不夠便要加水! 仲要間中攪兩嘢。

4. 待一切「軟熟」後上碟。

5. 開工,食。

P.S. 如果大家沒有那份心情或沒有時間,大可用右圖之現成咖喱汁。

5 comments:

BlingBling said...

可惜我不吃羊。。。
如果換了牛﹐ 這個咖喱我會死~

新鮮人 said...

好似好易煮咁喎!

梁巔巔 said...

BlingBling: 將羊換牛就得咯! 妳快啲試咋煮嚟食啦! Heeeee!

新鮮兄: 本嚟好難! 但有我指引, 好易! ^~

新鮮人 said...

唔該你呀! orz

梁巔巔 said...

哈哈! 客氣! 客氣!