Sunday, May 31, 2009

教育電視 ETV


雲兒下看吧
世界上滿兒童
兒童活潑聰明

雲兒下看吧
世界像個球兒
兒童在微微笑

兒童是快樂和互愛
兒童是友善和氣
兒童是美麗
個個臉似紅霞
兒童像鮮花的笑

六字堆尾七字堆嘅您,仲記得呢首唔記得咗係幾年級嘅中文科教育電視主題曲呢?

另外,對教育電視嘅記憶仲有嗰班例牌小演員好似孖仔同年紀較大嘅鞋抽,仲有有好多人扮細菌嗰集健教科。

上網 search,連一個那年代嘅 ETV 都搵唔到。可惜。

4 comments:

程音語 said...

唉,比你爆左我年紀,想唔認老都唔得喇。

我地細佬果個年代有幾多人有錢買錄影機吖?就算有都好少會浪費d錄影帶黎錄教育電視。除非係學校自己錄啦。所以都幾難揾到教育電視。

係呀我都記得鞋抽呀,唔知佢依家點呢?

新鮮人 said...

你講起首歌我就記起了,
不過你真係好好記性喎,
至於啲小演員就一個都記唔起了! =(

樂遊 said...

「你睇下d細菌幾咁囂張,但我地人類甚麼甚麼」
果兩隻細菌傳播真係勁經典,人人講起都會記得呢兩隻。
我當然更記得「青春期」啦
我覺得最經典係佢地d口吻
「表哥(d表哥永遠都係唔講粗口而且有學識的),點解條女係咁咁咁既?」
「明仔,其實呢個現象就係甚麼甚麼」(然後會拿出一推甚麼三球儀之類的教具,表哥的家真的好神奇)
「呀,我真係唔明勒,梁老師,點解d人話六四無人喪生呀?」(說的時侯要一隻手抓頭,一副無知相)
「小權,你問得真係好呀,其實係因為佢地係西人law」(一副很有耐性,循循善誘狀,個miss個樣仲要唔錯,我一世都未見過咁樣的miss)
「哦~~,原來係咁,我明白晒啦」(我讀咁耐書,都未講過呢句野,班友被個老師講兩句就明晒,真自卑)
「電視機旁的同學,你地又明唔明呢?(我通常都心想:真係唔明wow)再見!」(一班作狀細路同梁老師一起揮手,我就繼續對住一個唔作狀,唔索,惡形惡相的老師)

梁巔巔 said...

程兄: Heee heeee!

"我地細佬果個年代有幾多人有錢買錄影機吖?就算有都好少會浪費d錄影帶黎錄教育電視。除非係學校自己錄啦。所以都幾難揾到教育電視。"

係喎! 唉.....

"係呀我都記得鞋抽呀,唔知佢依家點呢?"

我半年前喺太子花園街某茶餐廳見到佢! 哈, 個樣冇乜點變, 仲有個幾索嘅女伴 tim!

新鮮兄: Yeah!

我記性又真係好好! 連幼稚園同學仔都認到呀!

樂遊兄: 好勁!!!!!!!!!!!

你知嘛, 我總共睇咗你呢個留言 n 次, n 次都笑住睇! 好撚正! ^^