Thursday, May 07, 2009

呢餐多謝晒!


我雖然有藝術氣質同細胞,但對美術同雕塑就唔多啱同唔多䁱欣賞。之又但係,我幾鍾意畫廊同藝術館嘅 Feel,好似第二個世界咁,好迷離。

今日黃昏嘅時候,去我其中一個專用廁所 (另一個係呢度),係喺香港視覺藝術中心入面,好大好正咖!仲可以整濕啲紙巾抹 Pat Pat,因為個水龍頭喺 o埋個廁格入面吖嘛~ 正!講番正題,去完之後,咦,好多人呀!仲見到一檯食物同飲品,原來有人喺度有作品展覽 (其實我都估到咖嘞!)。於是,我就走 o埋去飲飲食食!係呀,我唔知秋咖!我唔會唔好 yee si 咖!個秋字有冇寫錯呀?yee si 點寫咖?

啲小食簡簡單單,但又幾有小驚奇。有薯片薯條、三文治、曲奇餅之餘,又會有魚蛋同燒賣!我食咗四轉,每轉個紙碟都五、六成滿。

本來我諗住食完就走,但當我唔知係喺第幾轉,「拮」完啲燒賣放上紙碟嗰陣,個女主人家 (作品者) 好親切,好溫柔,彷彿我係佢親朋好友學生咁,搭住我背脊同我講:「呢度有豉油呀!我開畀你吖。」

!!!!!!

於是,我入去好認真咁睇晒佢全部作品。

唔識欣賞,但感覺到無比熱忱同誠意。

臨走嗰陣佢同我 Bye,我同佢講,喺我個 Blog 一定會記下今次好玩一遇。

亦順道同妳講:「同妳唔相識嘅 Kathy,雖然我唔識欣賞妳嘅作品,但妳對妳喜歡嘅藝術所付出嘅誠心正義,我好感覺到同欣賞!」亦,「呢餐多謝晒!」

P.S. I 中國女子著得好性感嘅,就係 Kathy 嘞。

P.S.II 簽名不妨宣傳我個 Blog!Heeeeee!




5 comments:

新鮮人 said...

佩服到五體投地!! orz

macy said...

梁巔巔

你吖! 又食又拎, 仲要宣傳自己個blog, 知唔知醜吖!!!

BlingBling said...

我還以為那些‘the beauty of human figure' 會很合你看TIM~! ( just kidding~ :P)

吃了幾轉﹐ 那不用吃飯啦~!

樂遊 said...

我想知如果你人在九龍,又要幹大事,怎辦?
遊水過海?街邊打開坑渠蓋?

梁巔巔 said...

新鮮兄: ;P

Macy: 唔知! ^~

哦!!!!!!! 原來 "醜" 字係咁寫! Thank Q! ;P

BlingBling: 哼!

樂遊兄: 哈! 半島 or 喜來登 or 朗豪! I'm so high! ^~