Wednesday, May 06, 2009

寫一些~

唔駛驚!

今次呢單豬流感,大家唔駛咁驚。因為,今次呢隻嘢唔會好似沙士咁杰,最主要原因係,有藥醫嘛!驚就只係驚有關局明明唔駛有事都自己整到有事咋!!!!

人種

做咗咁耐嘢,做過都叫做幾多行,遇過好多種人,好人 (當然最少。但仍三生有幸。)、小人、壞人、怪人 (開會吐口水兼放屁)、神經病人以及惡人。

最難頂係惡人。因為佢哋嘅存在足以令人窒息。如果係 o彭 o彭聲加上動作狂野粗暴嘅種類就更惡頂。對住呢啲品種,唯一方法係畀佢 feel 到您亦唔係好惹,如果佢犯到您您亦要佢付出代價,咁,呢 oD好多時都係自幼有某啲不幸遭遇、空心冇憑直、只一味靠惡形惡相嘅野人就會唔點攪您咖嘞!

真係有料,本身可以好惡嘅人,我見過嘅好多都好好相與嘅~

為食

越嚟越覺得自己好為食。之前,一位朋友兼同事同我講,話我對住啲嘢食嗰時,對眼發光同笑淫淫咁嘅!好色相喉擒咁!

其實。。。。係!我真係好為食!不過,我唔揀飲擇食。當然,我要嘴刁起上嚟嘅話,哈,唔係誇張,舉例,我基本上可以食得出死魚還是鮮魚!所以,我係 enjoy 「吃」嗰陣嘅福份~

食得是福嘛!而且,「吃」,是最公道、最到、最直接嘅慰勞人生事情呢!

12 comments:

浪子m: said...

食乜都開心係幸福既事呢!

新鮮人 said...

"死魚""生魚"!!

我諗起啲衰嘢! =p

BlingBling said...

唔駛驚!
我都是甘話~! D人反應過敏~!!

虎茶 said...

食係最直接同埋最基本既享受, 不論國界, 不論等級都可以得到快樂.

gwenzilla said...

食是人生一大樂事,食得是福是真的!!

由於香港人口密度好高,政府緊張D都好難免,怕有事起上嚟,D人咪又係賴政府唔做嘢!

鏡田 said...

對住食物笑淫淫係好正常的表情,我有個朋友,他對好吃味食物的形容詞只有一個...哇.碟蜆好淫亂啊!!

梁巔巔 said...

mingmanfred & 鏡田兄: ^^

新鮮兄: 你壞喇!

BlingBling: 小心啲好咖! ^~

虎茶: Haaaa! 喂, 我發現, 我哋好啱!

Fatasia: Hello! Welcome! :)

希望佢唔好又撞大板 la!

macy said...

梁巔巔

h1n1唔驚, 煮到黎都係食啦, 要死無咩好驚.

惡人, 我都見過, 但佢地未必係最可怕, 因為基本上我都應付到佢地. 個啲陰陰濕濕, 笑裡藏刀仲可怕.

"對眼發光同笑淫淫咁" 食色性也!

Anonymous said...

你好似講緊我喎,
嘩哈哈~~

el

梁巔巔 said...

Macy: 我係邪中正人君子~

^~

el el: 喂喂喂! 唔係講妳呀!

我同妳嘅交情, 我唔會對妳有咁嘅感覺咖! 因為, 我唔會嬲妳嘛! 而妳亦冇令我生氣過呢!

^^

Anonymous said...

"真係有料,本身可以好惡嘅人,我見過嘅好多都好好相與嘅~"

我係講呢句...

el

梁巔巔 said...

X~