Wednesday, April 29, 2009

人豬豬人

「蠢過隻豬」、「豬咁蠢」、「豬乸戴耳環」、「乜乜乜,豬乸都會上樹」、「人扮豬」和「豬扒」等等,都是以豬作為負面兼帶侮辱的形容句子。

看看以下我在四年前的 Blog 文~

「瘋牛、豬菌、雞瘟、魚毒,一大堆呢啲發自我們日常食用生物的病菌,彷彿一下子來個大反撲!

人類自豢養生畜開始,由於人畜彼此之間的緊密接觸,原本在動物身上的病菌經過長年累月嘅演變進化,得以變種入侵人類。(詳情可參閱「槍炮、病菌與鋼鐵」:人類社會的命運~ 原書名:GUNS,Germs,And Steel。)

但最近根據科學界研究指出, 這二十多年來發自人類所豢養的禽畜體內的病菌, 主要成因係由於人類違反咗自然。好簡單,例如人類把飼養豬牛的飼料加入肉類 (冇攪錯,係肉 wor!!!);用各式各種生化飼料去餵鷄鴨等,X!吓吓講效率,經濟成本而目空一切, 離 Q 晒大譜!這使到一些病菌在不應該,不可能會有如此變化的情況下變成順理成章,變得可以,演化成如今嘅牛豬雞等等病菌。

加上人類嘅不環保,不斷的污染,就連魚類亦加入反撲行列。最近又有新嘢啦!在鰻魚身上的甚麼孔雀綠毒。

菜,又話有殺蟲水.......

遲 oD唔知我哋仲可以食 oD咩呢?

好像,人類被大報復嘅時辰正在「活躍」展開。慘~

但仲好似唔知錯嗰喎!唔通情況真係要去到無得救嘅地步先醒悟?! 」

今日看到住的大廈大堂貼上溫馨提醒,叫住客注意近日因豬流感而要加強個人衛生的要項。引起我注意的是,它的大標題是~ 人類豬型菌

哈哈哈!人,自己攞嚟衰,錯晒!

7 comments:

新鮮人 said...

我成日覺得自從西方工業革命後,
科技日進千里,
在不斷追求加快生產下,
運用大量違反大自然的化學原素,
最後物極必反,
我直覺人類遲早畀這種做法害死自己的!

uncle ray said...

係真唔係?有無你講得咁恐怖先?

梁巔巔 said...

新鮮兄: 唔駛直覺, 而家已經一步一步實現緊! 唉.....

Uncle: 堅咖! 冇呃你 ga,妖~

^~

BlingBling said...

呀~~!!
又是swine flu~!!

由作天開始﹐ 我已被豬流感information轟炸~

梁巔巔 said...

BlingBling, 但真係要小心呀! :)

macy said...

梁巔巔

我都係咁, 天跌落黎當被冚. 人類自作業, 如果到我地呢代要受, 都無辦法, 硬食.

雖然有人死唔係好事, 但係一聽到'豬流感', 都想笑, 個名真係cute. 好聽過"禽流感", 仲有個'流感大流行', 似講緊潮流野多個講緊疫症...

梁巔巔 said...

妳嗰篇都唔錯呀! ^^

http://mmox.blogspot.com/2009/04/blog-post_29.html