Thursday, April 09, 2009

是日驚嚇!

我以前曾有一篇係講四海之內真的皆兄弟,因為我發覺,阿諾舒華辛力加馬圖斯同 o埋陳豪個樣好鬼似!

最近,又唔無意中發現,唔通佢哋係失散多年嘅兄妹?!

是日驚嚇,今次主角係吳雨同最近姊弟戀熱爆代表~ Karen 李~


呀哈哈哈哈哈哈~~~~~~~ 好似呀呵成個樣都?!直情餅印咁!特別係個樣嘅下半部份 (個嘴)!呵呵呵!

哈哈!驚嚇完,祝各位笑住過一個喺逆境入面難得嘅一個長假期。抖吓氣啦!

7 comments:

新鮮人 said...

看見兩張照片,
我想起兩句話:
老牛食嫩草,
牛郎煲老藕。
哈哈哈~~~

聶秀康 said...

男的又真係嫩左D...但女的真人幾靚女斯斯文文皮膚白裡透紅...無論是真或假佢地敢公開真係勇氣可嘉.

Joyce said...

畀你咁講又覺得係幾似wo!嘻嘻

BlingBling said...

哈哈﹐ 那個男的又真是有點驚嚇~
Karen Lee 那個樣﹐ 是角度問題吧?

梁巔巔 said...

新鮮兄: 老牛雨一直以嚟, 喺無記同英記又真係食咗唔少嫩草~

5耳小姐: 而家仲 okay. 但一到個女40幾嗰陣, 個男仲30未到, 問題就一定會嚟!

Joyce: XDDDDDD

BlingBling: 唔係吖! 個女嘅個樣真係咁咖!

不妨另一角度再睇~ Heeeee!

http://www.chinanews.com.cn/yl/mxzz/news/2009/02-25/U120P4T8D1578255F107DT20090225135109.jpg

http://next.atnext.com/images/next-photos/SuddenWeekly/709/640pixfolder/A709-043/9324665.jpg

^~

聶秀康 said...

嘩...40歲?邊有咁長遠!而家看那黃生都非常小弟feel襯埋女的身邊重要比細佬還要細還要難睇,我祇係話佢地夠晒勇氣者!其它不是我評論的範圍啦!

梁巔巔 said...

:)