Friday, April 10, 2009

噏噏噏~


冷熱之別

喺秋冬出生嘅我,好明顯喺秋冬係更加靚仔啲、生猛啲、醒神啲、勁啲!但一到春夏呢,特別係萬毒出竅嘅春夏之交,就「the」晒。最明顯不過係冇咁需要同冇咁堅勁 (哈,人體真係好妙,會自己調節調動。如果冇需要但仍好堅勁,就 _ 啦!但若然有需要卻又唔堅勁就仲大鑊!有心冇力。。。。咪係笨 _!)。有所謂咩寒命熱命,有時真係有啲根據嘅。



講開喺咩時節出世,令我諗起星座,諗起星座,就令我回想番咁耐以嚟,屬於某啲星座嘅朋友較多,甚或好多!某啲星座就好少;同某 oD星座嘅朋友比較合得來,同某啲星座嘅人就完全南轅北轍;同某啲星座做朋友如魚得水,同某啲呢,就對多一秒都唔得!星座的確有一定可信性同根據嘅真係!

基本上,我同個個都做到朋友,但要好傾玩得埋啱晒「河車」,就以白羊水瓶天秤雙子獅子最多。最頂唔蒲同最少嘅係雙魚巨蟹山羊!雙魚嘅「變態」巨蟹嘅「咿咿哦哦喃嘸喃嘸」同山羊嘅 No Fun 醃悶,對住佢哋我真係寧願自己一個喺荒島好 Q 過~ (之不過,我最好嘅兄弟之一係巨蟹座!奇!)

奇怪係唔知點解自己係人馬座,但又好少遇到番啲人馬座嘅。(哈!最近喺 Blog 界遇到一個)

歐聯一點點

曼聯我預祝你抵 X 死!仆街出局在望!

唉。。。。仍希望拜仁大步大步檻過,入四強再入決賽攞 o埋冠軍。。。。

最近終於有啲愛上利物浦!佢多次嘅絕地大反擊,反敗為勝終於感動咗我!毅力、韌力同永不言敗精神,同以前嘅德國國家隊一樣咁堅!

即使拜仁利記唔掂都冇相干。因為,仲有我鍾意之一嘅巴塞羅拿~

27 comments:

浪子m: said...

我係雙子座喎!

聶秀康 said...

與處女會好fan但又好頂不順佢的懨尖完美主意.其實最怕天蝎太自我又有仇必報.双魚太悲情又脫離現實都係難頂!

好仰慕水瓶男覺得好聰明.但水瓶女又給人太直接硬彬彬的感覺.

梁巔巔 said...

mingmanfred: 唔怪之得! ^~

5耳小姐: "與處女會好fan但又好頂不順佢的懨尖完美主意." <--- 100%同意!

根據 FBI 統計, 變態殺人犯好多係雙魚座同天蠍座. 最多係雙魚座!

Anonymous said...

睇你呢篇野,
我真係想話,
你好濫囉!
另,喂你唔係依家至發現利記的好嘛!
後知後覺!

el

梁巔巔 said...

乜濫呀! 一個國家一隊 ja ma!

Anonymous said...

我係水瓶喎!但我又好少識到D水瓶架喎!

新鮮人 said...

我都無理人家係乜座,
最緊要唔好吚吚哦哦,
啱講啱聽就乜嘢都可,
否則我啋佢多句都儍。

anmary said...

blog界嗰位人馬座應該係我喎~

我都無特別留意對方係咩星座而去交朋友, 老實講, 人馬座個人咁無所謂正一世界friend, 話之你三教九流, 傾得埋就係friend!

不過我都有埋單計過身邊嘅朋友, 我最多係天蠍同山羊, 好朋友10個入面各佔4個! 其餘係雙子同白羊, 但佢哋啲開口"及"着脷我唔係好得... 可以好交心但有時佢哋經常令你好尷尬= = 最怕係處女座, 真係好麻煩又奄尖聱悶, 而且樣樣都挑剔樣樣都唔滿意, 好麻煩...

其餘星座點都有啲friend係, 不過就唔會係好熟囉~ 只有巨蟹座嘅朋友我從來都無, 但偏偏我男朋友就係巨蟹! 我同佢真係好南轅北轍, 但又好夾, 或者真係緣份, 好奇怪=p

anmary said...

另外想講~ 你似乎係拜仁fans喎! 我都係! give me five!!!!! 我上次去德國去埋佢哋個主場, 可惜嗰日無波踢!

仲有同你一樣好想曼聯出局! 原因一字咁淺: 我係阿仙奴死忠fans! (雖然最鍾意嗰隊兵工廠已經退晒休咁濟...)

梁巔巔 said...

gwenzilla: 唔通自己都頂自己唔住, 所以好少識番同樣嘅星座?!

新鮮兄: 某程度上, 唔同星座都反映咗唔同人嘅性格.

anmary: 哈, 係妳!

"老實講, 人馬座個人咁無所謂正一世界friend," ---> 世界 friend, 呢個 term 好正!

但同時又疾惡如仇, 痛恨偽君子假貴族喎!

所以其實人馬座真係多面鑽石 + 有性格 + 俠道風範, 好正!

妳未婚夫執到 la! ^~

冇錯! 我係拜仁粉絲 (國家隊係德國. 從1982鍾意到而家!)! 其餘嘅熱刺, 巴塞同國米都係我嘅二奶! ;P

anmary said...

無錯! 偽君子同假貴族, 仲有嗰啲假衛道都好憎! 做friend做最重要傾得埋, 呢啲講一句都嫌o徒時間嘅真係唔會做到朋友!

我都係德國隊死忠fans! 由西德捧到而家, 不過唔知係幾時開始, 唔係90年就係86=p

荷蘭隊都好鍾意, 球隊就最鍾意阿仙奴同拜仁!

BlingBling said...

{雙魚嘅「變態」巨蟹嘅「咿咿哦哦喃嘸喃嘸」同山羊嘅 No Fun 醃悶}

haha, 好搞笑~!

我是夏天出生的雙子~! 所以愛夏天﹐ 愛熱帶的地方﹐ 很怕凍! (其實是個人體質問題)

另﹐ 我和同屬風像星座的天枰﹐水瓶最能成為好朋友~! 獅子都OK~!

而我最親近的人是個雙魚!! 哈哈﹐ 雙魚真的很變態~!

梁巔巔 said...

anmary: Yeah! Give me 20!!!! 同道呀! 除咗鍾意荷蘭隊.

BlingBling: 叮! 雙子座嘅人, 特別係雙子女, 都好怕凍嘅! 奇!

Heeeee, 妳 Darling 嘅 "變態" 冧到妳暈哩~

imak said...

人馬+天蠍好唔夾!!! (我細佬係人馬, 我同佢差唔多係話不投機半句多既 situation!)

>>>>根據 FBI 統計, 變態殺人犯好多係雙魚座同天蠍座. 最多係雙魚座!

雙魚+天蠍其實好夾!! 仲有巨蟹+山羊, 同天蠍都好夾bor!

梁巔巔 said...

好邪 ga! 喺黃道十二宮入面, 人馬座拉弓箭頭對準住嘅, 正係天蠍座! ......

除咗雙魚座, 天蠍夾埋晒啲嘅都係悶蛋星座! XDDDDDD

唔明咁正嘅天蠍座, 都唔明點解咁嘅~

"雙魚+天蠍其實好夾!!"

叮叮叮叮叮叮!!!!!! 一樣咁殘忍變態 ma! ^~

exile from hk said...

"双魚太悲情又脫離現實"

TRUE!!!!!!!

"雙子同白羊, 但佢哋啲開口"及"着脷"

TRUE!!!!!!!!

"人馬座-世界friend"

TRUE!! But they may not have true friends.

uncle ray said...

利記輸到pk,我可鬼難過!

梁巔巔 said...

exile from hk: Hello! 咁耐冇嚟呀!

你係雙魚座哩? :)

人馬座都有知心友咖! 好似我咁. ^~

Uncle: 我隊拜仁都唔好得去邊..... :(

ep said...

我係巨蟹,我都頂唔順我自己。

自己同處女天蠍男性最有緣,唔明...

雙子最令我不知所措,偏偏最好朋友係雙子...

梁巔巔 said...

Hihihi! ep 妳又係好耐冇嚟 ar ha! 攪緊結婚啲嘢哩! :)

巨蟹座嘅女性好母儀天下. 同 o埋好多皇后都係巨蟹座. 最佳例子~ 戴安娜.

雙子座, 好古惑~

ep said...

癲癲,係啦,好似好耐無上黎探你啦。結婚...無限期押後,我錯。

梁巔巔 said...

!!!!!!!!!!!!!!!!!! 吓!!!!!!!!!

anmary said...

見到ep個留言想搭句咀=p

我男朋友都係話連佢自己都頂自己唔順. 佢曾經話過: 係你先頂得到我, 如果我自己同我自己拍拖, 其中一個一定殺咗另外嗰個! 因為巨蟹實在好麻煩!!!

XDDDDD

另外, 你唔覺得其實戴妃都好麻煩吓咩...?
雖然我都幾鍾意佢, 但我覺得件事佢都有責任... 而唔係一味嘅受害者...

梁巔巔 said...

呢啲真係緣份, 仲係情深緣濃! 要知道, 巨蟹男仲惡頂過巨蟹女! 而妳人馬女又唔單只頂得住, 仲咁愛, 簡直令人驚嘆! 替你們高興! ^^

戴安娜, 查實我唔知點解咁多香港人咁為佢而喊同好似死咗個自己人咁?!

Anonymous said...

Bull shit! Haha.....just kidding!
TJ

Anonymous said...

Fuck!

梁巔巔 said...

Tommy & Janny? Hello!

Honestly, tell you what...... miss you guys!

......

^^