Tuesday, April 07, 2009

佛也可能會心動的齋菜~ 六榕仙館


上個星期四在佐敦有樣很重要的事情要做,完成後已晚上九點多,還未吃過任何東面,於是便去了在附近,有名的齋舖~ 六榕仙館醫肚。

一向對吃素菜不抗拒 (事實上只要是能吃的食物,除了一條條的蟲,我甚麼東西都可以吃下肚。人體黑洞嘛!),也不認為那些素雞、素鴨、素牛肉和素叉燒等有何不妥。有很多人 (特別是一些不知所謂的假道學) 對它們不屑,直斥虛假虛偽!唉,阿彌陀佛,何必那麼執著?!若然那些素肉能令多一點人多吃一點素,減少一點殺生,排少一點二氧化碳,清新一點自己的話,我們又何必排擠否定了?!對嗎?

說回六榕仙館,我們一行兩人點了三碟東西~ 錦滷雲吞、齋鹵味和羅漢齋炒飯。它的齋菜果然不賴!而且份量一流!尤其是那碟羅漢齋炒飯,料多量多,大大碟才 HK$28!

錦滷雲吞炸得脆是應該的,基本的。要人叫好是炸得脆而酥!甜酸汁的甜酸度調配得精彩,不是呃鬼佬的那種一味只得酸。那碗汁裡面的配料亦不欺場,有麵筋、青椒、紅椒和蘑菇,甚為豐富。

首先上桌的齋鹵味我吃第一口已知接下來的兩味菜不會令人失望。因為一間齋舖最常見人,亦是最基本的菜式是齋鹵味,若果做得出色,其他的也不會差到那裡。它的齋鹵味味道好不在話下,更做得有豐滿彈性,有咬頭,有嚼勁!吃後亦不會有口渴情況出現,証明沒有味精。自然~

食物好吃,如果地方也能配合的話就更好。六榕仙館的座位算坐得舒服,地方乾淨。名叫仙館,環境真的有仙館那股氣質和老香港那份情懷。可恨,可恨是好端端的一間仙館,卻無端端的不知何以會掛上一大幅西方聖誕味的裝飾!!!!他媽~~~~~~~~ 的!丟咗佢啦頂!!!!!

唯一扣分的地方。

結賬:HK$90左右
服務:一般
地址:佐敦佐敦道38號

P.S. 另一出色的齋菜館~ 三德下次介紹。但個人吃過,認為最棒的齋菜,是在大嶼山深山裡的寶林寺。

在那裡吃齋,最新鮮、最原始、最仙氣、最隔塵世!如果我再上山避世,會再向大家介紹。

24 comments:

anmary said...

是不是法國文化中心隔離?
我經常幫襯的有尖咀蘇杏旋同大自然素食, 你介紹的這一間也會找機會去試試~!

新鮮人 said...

雖然以前經常係佐敦遊走,
但好少行到嗰邊喎,
唔怪得唔多覺這店舖,
下次經過可以一試喎!

Bungy-Zoe said...

看起來…好似好好食。

(個人認為,吃素就吃素嘛,何必要整d 「扮係肉」的素出來呢……)

看地圖搵間舖出黎先……

Towards healthy and leisure life~! said...

看起来,真系唔错。。。

梁巔巔 said...

anmary: 又唔算喺隔嚟咁近, 但都係嗰頭嘞.

"尖咀蘇杏旋同大自然素食"

遲 oD我會去試試. 多謝介紹. :)

新鮮兄: 嗰帶啲食肆多到暈! 有好多仲係潛龍伏虎 tim!

我諗住遲啲去 "掃街"~

Bungy-Zoe: 真係好食呀!

唔難搵 ga! 嘉賓大廈對面條街, 直行大概十分鐘左右就見到.

Towards healthy and leisure life: 馬來西亞的齋菜也好吃嗎?

新鮮人 said...

佐敦我多數去山林道和AUSTIN道和路那邊,
所以唔多覺這間,
行開要去留意吓!

Bungy-Zoe said...

同新鮮一樣…

去佐敦通常都係去austin道/路(兩條唔同的) 同山林道搵食……

所以一睇個地址就要搵地圖……

Joyce said...

那邊又的確有很多好食肆eg.麥文記同牛奶公司等等。
掃街?dd你仲嫌自己唔夠fat呀?

梁巔巔 said...

新鮮兄 & Bungy-Zoe: 嗰邊必去! 信我!

Joyce: 有料到喎吓~

唉, 冇飲酒之後, 已經完全失控! .....

豬頭 said...

最新鮮、最原始、最仙氣、最隔塵世...可能要上峨嵋山五台山之類囉, 呵呵.
至於大嶼山, 你在寶蓮寺個大食堂食到嘅只係行貨, 真正精品要由方丈級數招呼貴客入內堂先享用得到. 以前屯門青山一帶有好多精舍庵寺之類, 齋菜水平超高, 但不對外開放, 普通善男信女不得其門而入. 佛門都有階級之分, 眾生平等, 講吓咋.

梁巔巔 said...

喂! 豬頭兄, long time no see! ^^

"至於大嶼山, 你在寶蓮寺個大食堂食到嘅只係行貨,"

係啦! 好唔掂!

但寶林寺嗰 oD呢, 最正係冇嗰種俗氣! 唔似寶蓮寺嗰啲!

BlingBling said...

看完後﹐ 有點兒肚餓~!
小時候﹐ 很愛吃素叉燒﹐ 而家﹐反而麻麻。

梁巔巔 said...

咁 "橋"! 啱啱喺妳度留完言! :)

間中食吓素好呀, 人都會健康啲, 醒啲, 精神啲同, 靚啲! ^~

Anonymous said...

看似好好味喎,我很小踏足九龍區,但見你這一寫,有機會都會想去試試。

梁巔巔 said...

Hello, gwenzilla, welcome! :)

我都係港島人呢.

去試 la! 冇介紹錯 ga! ^~

聶秀康 said...

巔巔你真識貨,這齋鋪我都常幫襯,真材實料鐘意不浮誇的素這這間一定吾會令你失望,地址應該近佐敦道頭.
至於大嶼山素食新春必到觀音寺,非常好味道,景色優美。祇是地點有些吊腳.

梁巔巔 said...

Heeeee! 多謝! ^~

"地址應該近佐敦道頭."

係呀.

"至於大嶼山素食新春必到觀音寺,非常好味道,景色優美。祇是地點有些吊腳."

寶林寺, 妳也去過嗎?

真係香港嘅世外桃園呀呵!

聶秀康 said...

沒啊!這觀音寺都是朋友帶去,裡面還有李超人捐助金頂紀念亡妻的法堂.寶林寺想都是那一帶吧!總之久不久食下齋又有風景睇係很好的消閑活動。

梁巔巔 said...

好一個有情趣嘅5耳小姐 ar ha! :)

ep said...

六榕...我食過麻麻咋喎...

大嶼山我都食過一間廟既齋菜,但唔記得咩名,好正,嗯...D齋菜食落真係好舒服好清,不過地點都幾隔涉,好幾隱世咁架。

梁巔巔 said...

人人際遇不同呀! ^~

係唔係我呢篇入面講嘅寶林寺呀?

ep said...

我已經忘記左間寺叫咩名啦。=P

梁巔巔 said...

應該係嗰度. :)

EC Shop said...

粟米含有30多種營養成份,如鐵、鈣、硒、鋅、鉀、鎂、錳、磷、葡萄糖、蔗糖、果糖、氨基酸、維他命E、胡蘿蔔素、膳食纖維...等。此等營養組合,更能滿足人體營養平衡,具有提高大腦細胞活力、提高記憶力、促進生長發育、增強有益菌、抑制有害菌、防止細胞老化、延緩衰老、防癌抗癌等保健作用。 胡蘿蔔素被人體吸收後轉化為維他命A,具有防癌作用;膳食纖維能加速癌物質和其他毒素排出,可預防腸炎和腸癌,並能降低膽固醇,預防高血壓和冠心病;維他命E則有促進細胞分裂,降低血清膽固醇,防止皮膚病變,還能減輕動脈硬化和腦功能衰退。都市人多肉少菜,每日飲用新鮮粟米汁,生活簡單啲,人都健康啲。

http://2plus3.vze.com