Sunday, April 05, 2009

貓貓貓貓貓呀~~~~~~ 我愛呀~~~~~~


尋日本來諗住早上十點幾就起身沖涼 (一日沖三次。我好乾淨。),然後去十二點開始嘅貓展 (其實個貓展係由12:00 ~ 20:00,但我一向唔鍾意晏出街嘅!當然,若然係為女就冇辦法。),點知好 Q 眼瞓,喺張床度典吓典吓典到接近十二點先起到身。

去到大約一點幾,嘩,好多貓呀!好得意呀!我即刻流晒口水!

話係貓展,其實應該係貓選美先啱。唔同嘅貓分開唔同組別喺大會幾個選美比賽場等評判測試審評佢哋嘅內涵同外貌。但冇乜 Fun。反而喺度等出賽嘅貓,先係貓展嘅主菜。正!


在場嘅貓除咗參加比賽,有好多仲係「貓辦」,因為佢哋啲主人除咗係養貓愛貓人士,亦係繁殖貓嘅業餘供應人(有啲仲係識業嘅)。我喺場中識咗唔少,包括唔係繁殖貓嘅供應人,諗住遲 oD可以唔駛幫襯寵物店咁貴吖嘛。另外,仲見識咗一啲我從未見過嘅貓 tim!例如 CurlyBurly (羊毛貓) Maine Coon (緬因貓)

除咗貓展,仲有三樓嘅寵物展。個寵物展個名又係唔多啱,因為主角係各商戶嘅寵物用品同食糧,只有幾個攤位係展示寵物,例如爬蟲類同昆蟲類。



不過,都好正!因為場中,啲狗好似仲多過人,仲四圍行,人同狗都好親蜜,大家霎時間,喺同一空間入面好似都係同類咁!又逼喎,heee heeee,我仲抽咗唔少水!而且,凡係見到得意可愛嘅仲都摸!摸!摸!真係好想啲靚女見到我都好似我對啲狗狗咁!


仲有啲人抱住貓呀同免仔呀咁,最型嘅係見到有人抱住隻貂同另一個膞頭企住隻鸚鵡嘅。

攞 o埋憑入場而送嘅贈品~ 寵物 VCD、BYOB 同狗糧,四點幾左右結束咗今日呢個頗為有趣嘅週末。


經過今日,我更加肯定,我一定會不日 (希望盡快) 養一隻我會好愛佢嘅貓女。品種會喺 Ragdoll、Maine Coon、異國短毛同香港短毛度揀 (即係俗稱嘅家貓。成日覺得嗰啲咩美國短毛同英國短毛有乜咁矜貴?同我哋香港短毛有乜分別?!)。

呀!仲有呀!我今日喺個貓展度咁耐,鼻敏感一啲都冇發作!掂!養得!

呢種就係 CurlyBurly 羊毛貓嘞。


全場最多嘅異國短毛貓。呢隻好得意!我同佢互「喵」咗好多聲,到我扮狗吠,佢即刻擰轉頭唔睬我!嗰時我先捨得走。

American Curl 美國捲耳貓。

另一隻更靚嘅 American Curl。

喺美國最受歡迎嘅 Maine Coon 緬因貓。

另一隻體型更大嘅緬因貓!


我最鍾意,心儀已久嘅 Ragdoll 布偶貓。


呢隻好巨型嘅狗好得意兼純品 (唔記得咗係咩品種),任摸唔嬲,我自然抽咗唔少水~


當中有一半係狗糧。

。。。。一陣嘅宵夜。。。。講笑啫。攞嚟諗住送畀朋友 el el 嗰「四個女」。

22 comments:

Anonymous said...

o個隻狗狗係伯恩山
btw,多謝晒喎!
咁掛住我......四個女!

el

梁巔巔 said...

嘿, 唔係妳估~

浪子m: said...

好大好大責任架bor

梁巔巔 said...

其實我諗咗好耐咖喇!

I Do!

不過我諗最快都要今年年尾或者下年咯.

anmary said...

啲貓貓好得意呀!!!
我好想養貓... 但男朋友想養狗...
未傾掂數, 所以暫時咩都唔養住!
(雖然我們不是一齊住, 但難保將來會組織一個家, 所以要傾好先養!)

見你打算養貓貓, send條好耐以前嘅link你看, 寫得好好架=)

http://babyann20.blog126.fc2.com/blog-entry-268.html#comment

新鮮人 said...

報導好詳細喎,
睇黎你非養不可咁,
摸吓啲貓仔就好,
養就麻麻了,
我好怕陣味,
都係留返畀你養好了!

Bungy-Zoe said...

睇貓,要揀岩眼緣…

隻隻都好可愛,但係拎唔拎佢返屋企,我睇內在多D 囉……

基本上我可以接受高竇的貓…
但唔可以接受過度活躍的貓…

最好就係可以乖乖地俾我同佢剪指甲梭毛陪我睇電視打機的貓@@" (呢個主人要求好高)

虎茶 said...

我都流晒口水呀! 見到啲貓個人都特別開心. 哎呀! 掛住我班大爺tim. 最衰係你啦......

pure breed 又好, 街貓仔又好, 岩你心水就去馬啦

梁巔巔 said...

anmary: 聽講如果狗同貓都係從細開始一齊養, 係可以共處 ga! 仲可以好 friend tim! 我以前有兩個同事佢哋 oD貓狗就係嘞!

等我去欣賞吓妳嘅大作先~

新鮮兄: 但唔知點解, 尋日成個場接近冇乜異味噃?! 又真係奇!

Bungy-Zoe: "基本上我可以接受高竇的貓…
但唔可以接受過度活躍的貓…" <--- 我都係. 但加多點, 要高竇得嚟又要會撒嬌嗲我, 好似女咁! 呵呵呵!

話時話, 妳有冇養寵物 ga?

虎茶: 哈哈哈! ^~

喂, 下次妳再番香港, 如果我又已經養咗貓, 約出嚟研究吓貓經哩. Okay?

BlingBling said...

is the 貓展 in kowloon bay? i seemed heard my darling mentioned about it before...he likes pets so much, esp dogs..

if i have to own a pet..i rather to have a 高竇的貓 too! ...i dun like dogs always put the tongue out..

梁巔巔 said...

係呀, 喺九龍灣展貿中心嘅貓展呀.

以前我就鍾意狗, 大個咗, 而家就鍾意貓. 貓, 似女嘛. ;)

Anonymous said...

狗都似女o格,
尤其是雪橇,
又高竇又會嗲,
不過頑皮之嘛!

el

梁巔巔 said...

..... 典解我唔覺?! 下次等我見到佢哋嗰時 feel 真啲先!

"不過頑皮之嘛!"

直頭 "兇" 武有力!

uncle ray said...

沒敏感就好了,看來你會很快行動吧!

虎茶 said...

我好快就回歸香港, 駛唔駛我出動PR貓等你落踏呀? 貓經呢家野, 仲可以約埋Uncle出黎呀. 耶.... 十足十啲家長出黎講下啲仔去邊間名校讀書咁誇張呀! 我地駛唔駛搬屋就個校網呀?

梁巔巔 said...

Uncle: :)

虎茶: 好呀! 一於咁話! Uncle, okay?

anmary said...

我都聽過, 所以跟男朋友商量過. 但如果要牠們一起長大, 那就我們兩個要首先住埋, 現在未是時候=p

梁巔巔 said...

Heeeeeee heee heeee~

喂, 結婚請我飲喎! ;)

Anonymous said...

好比心機一篇99唯一係相片濛.


bb

梁巔巔 said...

Hello~

bb? 你/妳係.....

anmary said...

喂喂~~ 我請你係咪真係會到先?
如果(係如果吓!)我個師傅講嘅嘢係準, 應該呢最遲出年啦=p

梁巔巔 said...

到!

Fingers Crossed! ^^