Saturday, April 04, 2009

回看。。。。


回看。。。。真係唔知當年點讀嘅!(唔出吓貓點掂?!當然,亦慶幸得到教授們嘅愛護。)

書入面嘅內容難明不在話下 (英文固然係,連中文嘅都係!X,明明冇字唔識,但又偏偏唔知點解會唔明?!所以往往成日讀到彷彿頭冒白煙。。。。哈,之不過,隊完「中藥」飲 High 咗呢,就康德尼采黑格爾柏拉圖牟宗三唐君毅熊十力等上身咁,明晒兼又讀得快!好堅嘅真係!尤其是寫啲報告同論文,簡直出神入化之作,玄過勁過九陰真經!分分鐘仲神過 oD書本!但又之不過呀,咁樣,書啲內容好快又會唔記得大半。。。。),考試啲題目更難。所以,我有好幾次隊完「中藥」先去考。。。。試過有一兩次,仲 High 到發揮到寫爛咗 oD答案紙。

過癮快哉!不亦樂乎!

往事只能回味~

(一向唔鍾意借書。好鍾意買書嗰種乾淨安全實在私家擁有感覺。全盛時期,包括台灣住嘅地方,超過三百多本。現在,圖中亦只係屋企其中一個書櫃,此種書類嘅冰山一角。)

P.S. 我並非天主教同基督教教徒。

10 comments:

anmary said...

我也很喜歡買書, 喜歡那拿在手裡乾乾淨淨的感覺, 更喜歡那屬於自己要看隨時可以看的方便=)

Hyacinthus said...

"我有好幾次隊完「中藥」先去考。。。。試過有一兩次,仲 High 到發揮到寫爛咗 oD答案紙。"

哈哈哈,你除左出貓之外,重有其他偏門架?btw, 「中藥」係乜傢伙???

新鮮人 said...

飲完藥先去考?
=_________=!!

BlingBling said...

「中藥」不是真的中藥吧? 很好奇。 還有你的其他偏門~??

imak said...

>>>High 到發揮到寫爛咗 oD答案紙

阿蛇無問你攪咩?

macy said...

梁巔巔

我都唔明你點讀哲學, 我睇住本哲學書, 睇嗰陣明喎, 但睇黎睇去都唔知自己睇左啲咩!

我都鍾意買書. 最怕去圖書館借書...啲書縐紋紋又霉., 見到都驚.

「中藥」! 少飲為妙.

梁巔巔 said...

anmary: "更喜歡那屬於自己要看隨時可以看的方便=)" ---> 冇錯! 一大 Point!

"瘋" 信子: "中藥" <--- 最近好出名, 成日見報咖.....

新鮮兄: 係! 仲要答嗰時發揮得淋漓盡致!

梁巔巔 said...

BlingBling: 妳聰明過 "瘋" 信子! 當然唔係真的中藥 la!

"很好奇。 還有你的其他偏門~??"

唏, 妳咪畀嗰個 "瘋" 信子誤導! 我好老正咖! ^~

imak: 食完 "中藥" 好 calm 咖 (雖然對眼會變得好電!), 而且梗係唔係爛到成張爛晒嗰隻 la, 而係大力得滯寫穿咗嗰種, 所以冇乜問題.

Macy: 所以我咪畀人叫頹廢皇子 & 哲學曱甴囉!

証妳有慧根呀!

圖書館啲書, 最攞命係會有啲唔屬於頭髮嘅毛髮...... :(

得人驚!

樂遊 said...

話說...我預科報大學時,頭三個choice都係歷史....第四係哲學,即位唔讀歷史就讀哲學
入了大學後,take了個唔知甚麼哲學問題的課....很有趣.但d reaading第一句就唔明,交功課真係唔知點寫,只係把教授上課的說話直抄一次就算。後來,看過一點牟宗三,家中亦有些甚麼沙特之類,看過一點....都唔知做咩野。好彩無入哲學系。
有個教教育哲學的教授說:教育同哲學係相違背的。教育是容許人不斷重覆,直至學懂;哲學是不用俾機會,因為識就會識,唔識就唔會識。
體會殊深。所以我一向覺得讀哲學既人係特別勁。

梁巔巔 said...

哈, 我就一至十全部填晒哲學系. 嗰時鍾意嘛. 點知原來好 Q 難! 尤其是好似畫符咁嘅邏輯!

讀哲學有三種人嘛, 第一種真係好勁! 第二種係精神有問題 (是真的! 我系嗰時有幾個!)! 第三種係混蛋!

我, 唔妄自菲薄, 三樣溝 o埋~ 份量係第三種50%, 第二種40%, 第一種10%.

^~