Saturday, March 21, 2009

瘋癲廣告之巔巔餃類食品系列

嚟喇喂!嚟喇喂!有冇有錢佬有錢婆總之係有錢人出錢,出品咁 Q 好味又真材實料有營養嘅雲吞、水餃同鍋貼呀!


廣告~

「媽咪話:『我個仔平時唔多食飯咖!又揀飲擇食!哈,自從冇耐之前食咗隔嚟屋梁巔巔包嘅水餃同雲吞,美食美味啟發咗佢嘅食慾,依家個胃口開晒,一日食唔停呀!』

細路話:『好好味!好好味!Daddy 媽咪都想黐嚟食,我唔俾!佢哋唯有自己再煮嚟食。』

Daddy 話:『梁巔巔嘅水餃同雲吞真係好好食!仲散發咗家庭嘅溫馨!我哋成日一齊食咖,促進咗親子關係!』」


「大合唱:『不是蝦餃也不是包
卻比餃包更加飽
雲吞鍋貼加水餃
營養豐富好味道
男人食咗勁過大炮
女人食咗食糊食到飽
細路食咗會係咁將書刨』」

「女士話:『唔同嘅日子,做唔同嘅事。。。。但梁巔巔包嘅雲吞、水餃同鍋貼,就日日食都唔膩、唔厭。
尤其是係鍋貼,喺某啲。。。。日子。。。。食無湯嘅鍋貼,嗰種感覺,好。。。。好乾爽,個心好安慰,好舒服。』」

「營養師話:『餃類食物真係好有營養。營養仲好均衡 tim!因為例如,一隻水餃入面已經包含肉、菜同澱粉質。正正係餃子細細食效大!』」


總之,我包嘅雲吞、水餃同鍋貼真係好正好好味!(圖一雲吞、圖二水餃、圖三鍋貼。)

週末狂熱症發作完畢。

睇 o埋條片先好走,好正!祝大家有個愉快週末。

16 comments:

Anonymous said...

好想食呀!yummy...

新鮮人 said...

寫個feedback時仲未食飯,
畀你篇嘢搞到我個肚"咕咕響"呀!!!!

樂遊 said...

咁.....味皇大叔一把年紀,食完餃子會否都變大炮?

聶秀康 said...

巔巔廚藝了得...

imak said...

包餃的男人!!! 巔兄上到北方一定大受當地佳麗歡迎~~~~

梁巔巔 said...

Regina: 等妳生咗之後我再包畀妳食啦! :)

新鮮兄: 唔好講笑, 真係好好食!

樂遊兄: 係! 而且仲勁!

5耳小姐: 天才小廚師嚟直情!

imak: 更正! 係受全世界佳麗都歡迎~

陳小小 said...

我好認真咁講!!
依家係夜晚接近十二點,我睇完依篇,決定左聽日要去飲早茶食番餐。
實在太鐘意食餃子,小籠包..
不過真係好少地方好食。
超想試下你整d餃子~~hahaaa

你可以開班授徒啦~~~!!!!

梁巔巔 said...

陳小明: 歡迎到訪. :)

多謝欣賞! 真係好好味咖!

開班授徒? 我得咖! 但冇理由齋教包餃咖?! 等我諗諗佢! ^~

梁巔巔 said...

咦, 陳小明, 你冇 Blog 嘅?

macy said...

我几時有得食吖?

Anonymous said...

原來這麼多年前味皇已經會帶備相機替食物拍照! 味皇果然是味皇! 厲害!

你也很厲害呢! 雖然大廚通常都是男人, 但會包餃子的住家煮飯男則非常少見呢! 而且看上去很好吃的樣子啊!

梁巔巔 said...

Macy: 喂, 一於下星期拎畀妳. 真咖! :)

anmary: 等我再話一次我個 "朵" 妳知, 我係天才小廚師 & 人世罕見好男人! ^~

anmary said...

收到!

梁巔巔 said...

^^

Anonymous said...

你自己磋塊皮嗎?還是出面買皮返嚟包?邊個牌子好?我都想係屋企包吓!同埋用咩做料呢?碎豬肉同甚麼菜?

梁巔巔 said...

以前我祖母在生時佢真係連皮都係自己包咖! 而家就喺出面買皮番嚟包.

咩牌子好? 用咩做料呢? 碎豬肉同甚麼菜? Heeeee, 請看以下地方! ^~

http://victorvictor.blogspot.com/2009/01/blog-post_12.html

http://victorvictor.blogspot.com/2006/06/blog-post_21.html

http://victorvictor.blogspot.com/2006/05/blog-post_29.html

;)