Wednesday, March 18, 2009

不文集之謎


娛樂界、文化界、廣告界甚至樂壇千面鬼才黃霑編著嘅不文集,已經去到第 n 版,出到而家都仲出 o緊!厲害!

不文集裡面有一條避孕秘方,據說萬試萬靈,從不失手。

書裡面印咗秘方嘅圖,撕落嚟沿虛線摺,秘方嘅驚天之秘就會出現。。。

我本不文集買咗廿幾年,從未試過照住做。直到我嘅女友話我知佢曾經照住摺 (仲癲過我!好一個咸濕妹!),將個答案話咗畀我知,我當堂笑咗出嚟!

聽佢講話好難摺,攪咗好耐,左摺右摺先成功。。。。

出嚟嘅答案係~ NO FUCK

-_________-

唔怪之得萬試萬靈,從不失手!!!!

吹 _ 脹!XDDDDDDDD

6 comments:

新鮮人 said...

不枉為不文大師,
哈哈哈~~~~~

梁巔巔 said...

XDDDDD

Anonymous said...

搵笨七!!!

梁巔巔 said...

冇錯~

XDDD

Anonymous said...

你竟然係呢度揭開呢個多年秘密! :)

梁巔巔 said...

Haaaaaaa! ^~