Thursday, March 19, 2009

大排檔之精彩~ 新強記

大排檔在香港這現實世界已瀕臨絕跡,聽聞珍品之中的珍品,中環的大排檔亦將會於不日消失。大排檔只可以在一些公共屋邨的食肆範圍找到。

一向喜歡大排檔,無論是它的人情、風味和食物質素都令人回味難忘,垂涎三尺。好些大排檔燒出來的食物水準更駕於不少貴價高級餐館之上,像我朋友在黃竹坑熟食中心所開的廣勝海鮮飯店便是其中一例。說到熟食中心,很多昔日的大排檔都搬遷進去,跑馬地和北角的更進化至明星級飯堂。

但不知是否心理作用,總覺得露天的比室內的要來得好吃。可能身處露天的,檔主們仍如未入關,環境沒有多大變化,火喉水準仍得以保持。不像搬進了有冷氣的熟食中心的大排檔,燒出來的菜式都如涼了半截。

新界沙角邨和乙明邨的露天熟食大排檔中心我均試過,非常好吃!前晚與人聯絡感情聯絡到去大圍,順道到隆亨邨的新強記吃了晚飯。

嘩!!!!好好味呀!

點了滷水鵝片同乾炒牛河,滷水鵝片大份量多,鵝片薄而質足,又結實入味。更「片」得整齊,不像一些食肆弄得蓉蓉爛爛。在墊著鵝片的配角芽菜、韮菜和滷水豆腐,芽菜爽口韮菜軟韌,豆腐滷得心軟邊脆,新鮮!主配角一樣精彩。

同樣大碟,鑊氣火喉已超越九陽神功第十陽的乾炒牛河,只是那份「熱情」已嘩喇喇!河粉粗幼厚薄適中,炒得溫柔軟韌,醬油入味又不過鹹,難得是沒加味精,吃後不會口渴。牛肉片厚身,「稔」,矜貴是並非強用梳打粉強姦過的「稔」,自然舒服!好!

結賬八十多塊,不貴,值!

都是那句,不用一味只常到高級地方吃的呢!應該平民貴格都會去才是。而平靚正吃到人間滋味更才是識飲識食真味道,真快慰~

10 comments:

Bungy-Zoe said...

等我搵日又去食下先@@"
er...
搭咩車?係咪東鐵線就得啦?

梁巔巔 said...

冇點妳 ga, 包妳話正!

係呀, 喺大圍站落, 行去龍亨邨個大亭, 七十一後面就係咖喇! (行程15分鐘左右)

聶秀康 said...

最近到的大排當在大角咀,以前係街邊後來搬了上市政大廈,非常夠鑊氣而且冬天個羊腩煲覺得係全港最好食的頭三名.
好討懨張D原始地度風味的食檔趕盡殺絕,人地台灣未攪得幾好,一個小檔賣下燒香腸,炸雞排,鮮奶木瓜又養活一家人,吾係個個市民都要做高科技,炒股,地產...ge!

Anonymous said...

今時今日, 露天大排檔最有吸引力係可以邊食飯吹水邊抽煙. 佐頓道近廟街一帶一到夜晚成條街變成大排檔集中營.

Anonymous said...

咁遠走到去沙角乙明邨食?你真係為食喎!最近又肥左幾多呀?:P

梁巔巔 said...

5耳小姐: 眼見香港一件一件優勢同吸引之處畀人爬頭同消失, 心好痛!

豬頭兄: 好可惜再遲啲, 大排檔都冇喇!

Joyce: 嗰次係去開個朋友度, 所以咪試到囉!

最近..... 肥到慘不忍睹.....

新鮮人 said...

我也是喜歡到平民化地方的,
因為我本是平民嘛,
除了一般戶外的,
從前試過火炭和沙角邨的,
雖然不覺得好好味,
但勝在方便、便宜和大眾化,
起碼著t-shirt短褲拖鞋都無人話嘛!

梁巔巔 said...

但有啲友仔剩係識得去啲所謂 HIGH 嘅地方, 呢啲先真 CHEAP~

新鮮人 said...

人家有錢show就由佢哋囉,
費事理佢哋啦!
哈哈哈~~~~

梁巔巔 said...

Hummmm~