Thursday, February 26, 2009

小學雞功課之財政司,你我都做得到!


即係呢,自從由自己友香港人做財政司之後呢,所謂嘅財政預算案真係你我他,儘管係我呢啲咁嘅數學白痴都識得做咖!

唔 Q 係咩?!每次都只要喺啲無關痛癢嘅嘢上面加啲減啲,又畀啲少恩少惠,跟住話送大禮派錢唔係王道,要共渡時艱 (佢老味又唔見佢哋啲狗官同我哋共渡時艱咖喎!問吓都即刻關閘話唔會減官員人工!),對香港同香港人有信心,最後以笑笑口結案收工,就得咖喇!

屆屆嘅財政司 (守財奴) 成日都好鍾意話最差嘅時刻仲未到,所以要留多 oD儲多啲錢,喂,今次係百年一遇金融海嘯呀,又係你班政府高官契弟講嘅,咁都唔大手筆啲?!為擦鞋一嘢億億聲畀阿公賑災就咁鬆手闊佬?!

回歸後,世界大市唔好多過好,香港嘅貧富越嚟越兩極懸殊,但特區政府嘅儲備就反而越嚟越多喎!幾得意~

啲儲備要幾多政府先會實際咁出手?!點樣先叫最差?要到山崩地裂冚家伶嗰時?嗰陣連個世界都大亂,政府都仆街 o埋啦!攬住咁多錢入土為安?!托吖?!

呢個政府,以有遠見為維持穩定為名,其實係冇膽冇魄力兼歛財先係真~

最後,講番呢份嘢,有幾樣要噏。

- 點解唔加 o埋紅酒白酒稅?

- 加50%煙稅,煙民嘅我,唔反對。但就要講,你呢個政府好撚 X 好撚假囉!口口聲聲關心我哋嘅健康同食煙點衰點衰,咁就要好似土耳其同不丹咁,直情唔畀賣,全國咁禁!但唔係噃,佢哋又唔捨得 oD煙草稅收噃!做乜?!學上帝等我哋有自由有得揀?!正契弟!

- 既然政府理財咁「謹慎」,點解白頭任蝕咗咁多仲有花紅分?!Cut 鳩佢啦!「恰」啲普羅市民就咁醒?!

- 每一任嘅守財奴講嚟講去都係嗰 oD!做嚟做去又都係嗰 oD!試睇番曾狗之後嘅松松,松松之後嘅早逝,早逝之後而家嘅洪拳曾師傳,佢哋每個會有乜分別?!香港嘅情況喺佢哋形容之下又有乜分別?!

- 守財奴格言之一就係慳得一毛得一毛,其中節流最快最實際就係減班高官人工。但政府已第一時間拎頭。喂,點共渡時艱呀政府?!

唉,大家慳 oD駛呀平時真係要!唔好見經濟好番啲就人講你又講,話:「個市好咪洗吓囉!」咁呀!跟住個咁嘅政府,自求多福呀!唉~

特別一提:注意!曾俊華係我少有對佢幾有好感嘅唯一高官。而家仲係。所以呢篇冇 X 佢。

8 comments:

imak said...

又唔洗姦激動既, 下次唔好對佢有咩 expectation, 咪唔會失望囉!

新鮮人 said...

曾俊華根本無料到,
佢個樣係唔吼人憎,
但我一早就估到佢做唔到乜嘢出黎,
平平無奇,唔會有乜建樹!

Anonymous said...

你可以趁這次機會戒煙了 :)

梁巔巔 said...

imak: X 人係要咁!

又而且, 唉, 冇計啦, 鬼叫我身份騎呢特別, 中產加草根咩!

新鮮兄: 但今日佢再一次話啲中產有樓有積蓄...... 我開始有啲反感~

Uncle: 我呢啲草根嘅, 吸煙, 係唯一又便宜又可放鬆一下嘅事..... 點解要攪我哋.....

樂遊 said...

佢點知中產一定有樓有積畜
幾多人中產收入,但係供緊所謂豪宅,使至無積畜
佢都痴能線.
開埋d職位都唔知是甚麼,佢最多只係想做到失業率在數字上好睇d

唯一可取的是.....無好似老董般搞副學士

梁巔巔 said...

佢真係好渣! 睇佢今日嘅表現, 仲弱過班 made in HK 嘅狗官! 仲以為佢喺喇沙出嚟, 又喺美國浸過咁耐會 smart 好多 tim!

新鮮人 said...

你就係佢口中嘅中產呢,
所以火到黎埋啦,
唔好勞氣,
政府一向都係咁,
勞氣傷身呀!!

梁巔巔 said...

唉 + X + 無奈!