Wednesday, February 25, 2009

獵女行動

寂寞!

寂寞!最近,更寂寞!

。。。。「今天我~~~~~ 非常寂寞~~~~~~ 今天我~~~~ 滿懷空虛~~~~~ 孤寂苦苦相追~~~ 驅不散心頭寂寞~~~~ 趕不去心內空虛~~~ 難理心緒~~~~ 難解心中結~~~~ 苦悶似影長隨~~~~~」。。。。

停了好一陣子,今天晚一點,我又要出動了!獵女!

我的選擇,要求,蠻高的。當然了,當我的伴侶,有肌膚之親,還要日夕相對,怎可隨便求其?!

我要的,不須長髮,但也不要過短。膚色髮式全不是問題。要有肉地,有肉感,這樣,好攬好抱好摸又性感。

內在,我要的是動靜皆宜,要夠獨立但有時候又要黐住我,嗲我撒我嬌,這種女才好玩有味道不會悶。最棒就是我需要她的時候她自動獻身,繁忙時,她自己會自己打發時間。當然,我知道世事沒有如此美好,她們亦不是善男信女。

而年紀。。。。雖然我一向喜歡成熟女人,甚至情傾熟女,不過,這次,我倒要越少越好!當然,還沒戒奶的 o靚妹亦非我所好。

明天不一定會有斬獲,獵女,其實應說物識,很講彩數緣份的。

然而,若試多幾次仍碰不到合適的話,我唯有付錢去。。。。那時我會相約 Uncle Ray,幫幫眼挑一下,因為他對女挺有研究。

愛護動物協會,貓女們,明天,我又來也!

17 comments:

el el said...

無論你真獵女,定獵貓女,
都係o個句,
好心你...
唔好誤o左人o地一世!

梁巔巔 said...

唓! 妳都黐線嘅~

Bungy-Zoe said...

睇落係似去虐畜多過「愛護動物」...

聶秀康 said...

唉!巔巔好有閒情逸致啊!祝你好運。

梁巔巔 said...

Bungy-Zoe: 咁都似虐畜?! 我好有愛心 ga!

5耳小姐: 做乜 "唉" 呀?!

祝我好運? 多謝!

macy said...

梁巔巔

如要領養貓女, 除左SPCA都試試流浪貓屋吖!
http://www.straycatshome.org/

嘿嘿 said...

看电影里,猫在庙街不是很多吗?

哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~~

Anonymous said...

GOOD LUCK ^o^

新鮮人 said...

春天到啦,
人同貓都在思春! =p

Anonymous said...

你果d朋友說的是否真話?你唔好"誤貓終生"喎 ;)

imak said...

貓女好咩? 狗女掂d.... 襯番你吖嘛! :pppp

el el said...

你自己敏感,
學乜人養貓o丫!
又死唔忿氣!
接o左隻貓返來,
你敏感到腫過水腫,
你會點樣處理先?
真係會害佢一世o架!

Anonymous said...

dd,今次係你做好人嘅時候,改邪歸正喇!
.
.
.
.
.
唔好養貓ar!
呵呵呵呵

梁巔巔 said...

Macy: 一早喺妳度知道了. :)

嘿嘿: 不單在廟街, 貓在周圍都很多!

Queenie: 多謝!

喂, 3月1號見.

新鮮兄: 我...... 唉, 命甚苦....

Uncle: 佢哋.... 唉.... 誰能明白我....

梁巔巔 said...

imak: 哼!

el el: 好似冇咁嚴重喇!

為咗貓, I Do!

Joyce: 我本嚟就係好人啦!

渣估 said...

非常認同巔兄對物識女伴(不論長約定散租)既要求。

以前真的遇上過一位絕色靚女, 也會為對方手上一隻閃到你暈的鑽戒和一只名表而卻步, 並且即時醒起自己並非甚麼青年才俊, 急急找來一面鏡子招魂...

點都好, 祝巔兄玩得開心!

梁巔巔 said...

所以, hummmm, 人, 尤其是男人真係要努力, 爭氣. 當然, 最後都係際遇....

渣估老闆, 多謝相知! :)