Tuesday, February 24, 2009

呷醋


好喜歡「呷醋」。食魚翅、食雲吞麵、食小籠包、食鍋貼、食鹹豆漿等等要蘸醋就會更好味嘅嘢時,小弟我都會大量大量咁落醋去食。不管是黑醋紅醋,總之係醋就好似白粉癮上腦咁不能自已~ 係咁落係咁落,係咁點係咁點!上晒身!

唔知係唔係有關,在性格上,小弟喺某程度上 (「喺某程度上」,呢句說話好鬼好用嘅!) 有時候,亦係醋酲一個。

呷醋種感覺。。。。唔知點形容。剩係知好難頂!它,令您囉攣囉攣囉囉攣到極,直比死更難受!

坦白講,基本上嚟講,大部份時間,我都好大方。之但係,如前所言,有時候,亦係醋酲一個。而且,仲係超級醋酲!記得有一次,明知那時嘅女友同她的朋友無「景轟」,但見到她們兩個上台唱情歌,仲要唱萬千寵愛在一身喎!仲要讀 o埋嗰段讀白喎!我就突然醋菌上腦,越睇越慶。散 band 後,剩番我倆,於是乎就勁詐型,無理發癲啦自然地,仲差啲想殺死~ 自己 tim!

但平時,我又大方到暈,任由她跟異性約會。

Hummmm,呷醋,並不只局限於愛情。親情和友情,也會產生「呷醋作用」。例如兄弟姊妹間的呷醋~ 父母偏心;與朋友之間的呷醋~ 點解他/她同他/她 friend 啲 (這程況發生於女性為多)。

情人的醋,要呷!否則,有何人的情感可言?!但呷醋要呷得適時,而且更不要呷得過火。適量的呷醋,係情人之間的一種醉人情趣,美妙興奮劑呢!

10 comments:

Anonymous said...

咁你還算老實。

有些人一面呷醋,一面又扮大方。

聶秀康 said...

有時女人都鐘意男人吃醋...緊張自己嘛!情趣也!

Bungy-Zoe said...

呷還呷呀...

唔好酸死自己又死要面唔肯講出黎……
呷醋之嘛,好正常啫。

仲有,呷醋都要講下道理好喎...

ChecheBee said...

haha i agree!!!
i love to do this a lot :P

梁巔巔 said...

Uncle: 我不嬲都坦蕩蕩咖啦! ^~

5耳小姐: 好鍾意女友呷我醋! 好過癮咖真係!

Bungy-Zoe: 妳放心啦, 我唔會咖! 我好正好有情趣咖!

Bee 小妹: 咁佢咪好幸福咯! 我羨慕 ar!

新鮮人 said...

對自己有信心就不會呷醋了,
邊個夠自己好,
洗乜驚!!

Anonymous said...

養生之道 : 酸多鹹少, 苦多甜少. 小哥你日日呷醋正係保健養生.

梁巔巔 said...

新鮮兄: 都唔係咖! 醋菌呢樣嘢好鬼咩咖!

豬頭兄: Heeeee! 天生 Baby Face + 後天呷醋, 唔怪得我咁正!

嘿嘿 said...

别呷到
打破醋坛穿破胃,
闹个鸡犬不留也。

嘿嘿~~~

梁巔巔 said...

:)