Thursday, February 05, 2009

= & 化身


9 comments:

新鮮人 said...

佢係扑街就人人知架嘞,
不過連累埋佢祖宗十八代啫,
祖宗日日被人問候都無話唔辛苦!
哩啲咪叫"連坐"囉!
哈哈哈哈~~~

梁巔巔 said...

老李自己都唔係好人. 百佳 oD嘢幾撚貴呀!

新鮮人 said...

人哋話一代不如一代,
我就覺得李家一代賤過一代嘞!!

Anonymous said...

在商言商,李察沒錯bor!但係真係好仆街!
我諗佢唔係為錢,是為威過佢老豆!

梁巔巔 said...

新鮮兄: 只可惜, 而家呢個世界, 富者只會更富, 不但不會富不過三代, 更五世其昌!

...... hummmm......

Joyce: .......

macy said...

為富不仁.

而家富豪都自身難保, 仲會睇你班平民咩. 又多一班人失業, 仲有一班人唔見錢. 慘!

梁巔巔 said...

唉.....

imak said...

感性的我成日諗, 如果我好似佢姓李呢家人咁有錢, 我一定唔會咁 pk!

但用番理智的我就會醒覺, 如果唔係好似佢咁 pk, 又邊得黎佢咁有錢呢? 唉.... 一切都係因果啦!

梁巔巔 said...

但佢哋都有報應! 就係佢兩個仔勁唔妥佢! 關係直頭惡劣嗰隻!