Monday, January 05, 2009

Oral - B 好嘢!

最近左邊上齶同下齶嘅臼齒嘅位置,包括啲牙同 o埋牙肉,都深受嚴重敏感折磨!

牙齒同牙肉敏感原來係一件好痛苦嘅事!其實唔應該叫敏感,因為嗰種感覺直頭係極級酸軟加 X 度痛!同蛀牙有得 fight!分別只係飲同食凍或者熱嘢嘅時候先會發作。

試過用黑人同高路潔兩隻牌子嘅防止兼治療敏感牙膏,但功效不大。直至近日用咗圖中呢隻 Oral - B,情況先好轉咗好多!

另有一隻好耐以前用過,既防醫治敏感又能防蛀牙,功效亦好好。可惜名子忘記了,只記得佢個 Logo 係用一個個圓圈疊成一長條形組成。

除咗要有好牙膏,擦牙嘅動作同手法亦非常重要!要用陰力打圈咁擦同擦 o埋啲牙肉。仲有就係唔好即刻漱口,要含住啲牙膏一陣間先好吐掉漱口。咁樣樣,先至能夠發揮最大功效!

牙齒牙肉嘅敏感,
痛苦痛到食無能!
熱嘢就會攪到忟,
凍嘢就會整到震,
咬嘢更會痛到暈,
好痛苦 好乸甘!

登!登!登!登!

而家好彩有呢隻~ Oral - B 擦啲牙齒同啲 Gum,
功效顯著正過其他人!
早晚一次持續半 Month,
敏感 Bye Bye 口福之慾再次醒神!
Yummy Yummy Yum Yum Yum!

12 comments:

Anonymous said...

記得以前主打牙肉敏感的高牙膏是Sensodyne,現在還有得賣冇?
不過聽說這類牙膏含麻醉劑,不要長用。
澳洲有隻Tea Tree Oil製的牙膏叫Thursday Plantation對強健牙肉很有效,我也在用,不知道香港有無賣?

Anonymous said...

你收了錢買廣告咩 :)

好彩只是食無能,不是性無能。

ChecheBee said...

Din Din~~

Happy New Year! Wish you all the BEST!!!!!

Loves,
Bee~~~~

新鮮人 said...

謝謝推介!
以前都無敏感,
哩年開始有,
見你咁講,
一定要試吓!

Anonymous said...

我鐘意用家護一枝集合防注牙,敏感,保健而且係一paste出來就有3隻色.刷牙會好開心,黑人的Good morning,高露潔的ice-blue,獅王鹽味都好好用,近來常用 sensodye(新素定)粉紅,藍色包裝都幾好+oral-B牙線夠晒乾淨!
Din Din
其實你未注牙?

3 ear

梁巔巔 said...

Chris 兄: 咦!..... 係呀! 我講嗰隻忘記咗嘅牌子係 Sensodyne, 而家好似仲有得賣.

另仲有一隻好勁嘅, 係兩條藍間條加主色白色.

"Tea Tree Oil製的牙膏叫Thursday Plantation"

超市應該冇. 唔知藥房有冇呢? 等我下次留意吓!

Uncle: 好嘢要宣揚分享 ma!

Bee 小妹: 喂, 蒲頭喇?! Miss you ar! 睇吓幾時約 o埋 Tracy 出嚟啦!

新鮮兄: 要試呀! 好 work 咖!

Ms 5耳: 我梗係冇蛀牙!!!!

..... 等我照清楚先.... 肯定唔會係!

梁巔巔 said...

冇蛀牙!

macy said...

Sensodyne, 我都用緊吖, 係D牙醫朋友送, 唔洗$$, 而且好用 :) 初初覺得無呢味道好怪, 因為一直用開高露潔whitening, 無味的牙膏反而好怪.

我最怕鹹味, 苿莉味...古古怪怪的味道的牙膏, 想嘔.

"嗰種感覺直頭係極級酸軟加 X 度痛!同蛀牙有得 fight!分別只係飲同食凍或者熱嘢嘅時候先會發作。"
我都係咁...有時食硬野都痛. 係米要睇牙醫吖?!

聶秀康 said...

講多句都係check好D...

梁巔巔 said...

Macy: "係D牙醫朋友送, 唔洗$$, 而且好用 :)"

梗好用!

仲有冇?! 益吓我!

睇牙醫, 冇用. 佢哋都係叫妳用呢 oD牙膏~

Ms 5耳: :(

一於洗牙嗰陣順便 check o埋!

嘿嘿 said...

用狮王的SALT也不错,新加坡是买不到,
我是在泰国买了一大堆收藏待用,
后来在大陆也卖到《竹盐》的也不错,
用了他们后,牙龈也不会流血或有血丝了。

梁巔巔 said...

多謝相告! ^^